معاون مرکز آموزش علمی - کاربردی خانه کارگر اردبیل:

مدرسان برای ممانعت از کاهش کیفیت آموزش مجازی برنامه‌ریزی کنند

معاون مرکز آموزش علمی - کاربردی خانه کارگر اردبیل گفت: کیفیت آموزش در آموزش مجازی نسبت به آموزش حضوری پایین است و مدرسان باید برای ممانعت از کاهش کیفیت آموزش مجازی برنامه‌ریزی کنند.

لیلی آزادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: افت کیفیت در آموزش مجازی باید به کمترین حد ممکن برسد و این کار جز با تدبیر و برنامه‌ریزی مدرسان امکان‌پذیر نیست.
وی با بیان اینکه انتقال مفاهیم به‌خصوص در رشته‌های کاربردی و عملی در آموزش مجازی نمی‌تواند به‌درستی و به‌مانند آموزش حضوری منتقل شود، تصریح کرد: اساتید و مدرسان برای انتقال مطلوب مفاهیم می‌توانند از ابزارهای نوین و کلیپ‌های ویدئویی و تصاویر گرافیکی استفاده کنند تا حق مطلب ادا شود.


آزادی اظهار کرد: دانشجویان هم باید در آموزش مجازی نسبت به دوران آموزش حضوری تلاش بیشتری برای یادگیری داشته باشند و با تلاش دوطرفه اساتید و دانشجویان افت کیفیت کاهش پیدا می‌کند.


این مسئول با بیان اینکه مدیران آموزشی هم باید با فراهم کردن زیرساخت های آموزش مجازی مدرسان را یاری کنند، تشریح کرد: مدیران آموزشی باید کلاس های مجازی را رصد کرده و مدرسان را برای ارتقای کیفی آموزش ترغیب و تشویق کنند.


معاون مرکز آموزش علمی - کاربردی خانه کارگر اردبیل با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی مهارت محور است، اظهار کرد: مهارت آموزشی نیازمند آموزش عملی است به همین دلیل در این مرکز دروس عملی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری برگزار می‌کنیم تا دانشجویان از این لحاظ لطمه نبینند.


آزادی با بیان اینکه مرکز آموزش علمی - کاربردی خانه کارگر اردبیل در 7 رشته کاردانی و 2 رشته کارشناسی ناپیوسته دانشجو پذیرش می‌کند، ادامه داد: رشته‌های مکانیک ماشین‌افزار، آسانسور و پله‌برقی، برق - تعمیر و نگهداری، مکانیک تأسیسات صنعتی، مکانیک خودرو، حسابداری صنعتی و نقشه‌کشی صنعتی رشته‌های مقطع کاردانی و مهندسی مکانیک خودرو و حسابداری رشته‌های مقطع کارشناسی ناپیوسته این مرکز هستند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99111107257
  • خبرنگار :