فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد

کشف ۳۱ کیلوگرم تریاک در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۳۱ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان و اسدآباد در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تلاش های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان و شهرستان اسدآبادT یک باند قاچاق موادمخدر که قصد انتقال موادمخدر از استان های مرکزی کشور به شهرستان را داشتند، شناسایی شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و به موقع، خودروهای سواری حامل موادمخدر در ورودی شهرستان اسدآباد شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان اسدآباد، خودروی آنها متوقف و در بازرسی از آنها ۳۱ کیلوگرم تریاک کشف، سه متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو سواری توقیف شد و متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد یادآور شد: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر، با روحیه جهادی و پرسنل خدوم انتظامی باعث شده است که قاچاقچیان موادمخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

وی در ادامه از دستگیری دو حفار غیرمجاز عتیقه جات و آثار باستانی در اواخر هفته گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو نفر در داخل باغات و مراتع اطراف به منظور کشف عتیقه جات و آثار باستانی در حال حفاری  هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

یاری اضافه کرد: با حضور مأموران پاسگاه انتظامی بخش پیرسلمان در آدرس اعلامی، دو نفر که به قصد کشف عتیقه جات و آثار باستانی در حال حفاری بودند، دستگیر شدند و مقداری ابزار وسایل حفاری نیز از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، از شهروندان خواست که در ساعات مختلف شبانه روز موارد مشکوک را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99110704459
  • خبرنگار : 50037