به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویپ نود و هشت، مراکز تلفن نرم افزاری قابلیت های فراوانی دارند که توسط شرکت های ایرانی و خارجی ارائه می شوند. قیمت نرم افزار مرکز تلفن بر اساس چند فاکتور بررسی می شود که به راحتی نمی توان از کنار آن عبور کنیم.
در این متن قصد داریم درباره نحوه قیمت گذاری نرم افزار مرکز تلفن در ایران صحبت کنیم.
قابلیت های نرم افزار مرکز تلفن
مرکز تلفن برای مدیریت و افزایش کارایی، از نرم افزارهای خاص استفاده می کنند؛ که یکی از قوی ترین نرم افزارهای مرکز تلفن ایرانی سیموتل است. نرم افزارهای مرکز تلفن امکانات فراوانی دارند که یکی از این امکانات قابلیت بررسی، نظارت و ضبط مکالمات و... می باشد.
قیمت نرم افزار مرکز تلفن بر اساس چه ملاکی تعیین می شود؟
در بازار، هر کالایی قیمت های متفاوتی دارند و اگر جویای علت تفاوت قیمت گرانترین و ارزان ترین آن کالا شوید، تفاوت های چشم گیری در توصیف آن دو کالا، از مدت نحوه خدمات پس از فروش آن تا ویژگی های منحصر به فرد آن محصول می شنوید.
قیمت نرم افزار مرکز تلفن بر اساس چندین فاکتور بررسی می شود. در این متن ما پنج تا از مهمترین این فاکتور ها را بررسی می کنیم.
امکانات نرم افزار مرکز تلفن
بسیار مهم است بدانید نرم افزار مدنظرتان چه قابلیت هایی دارد؟ چه میزان در مدیریت و نظارت شما بر کسب و کارتان موثر است و به توان مدیریت شما قدرت می بخشد؟ آیا می تواند هر روز یا هر ماه آماری کاربردی و نموداری به شما بدهد و همه جانبه دست شما را برای برنامه ریزی و طراحی راهبرد برای کسب و کارتان را باز بگذارد، قابلیت چه میزان تماس همزمان را دارد و…
رابط کاربری مرکز تلفن
اگر نیرویی به سازمان شما اضافه شود چقدر زمان می برد تا به نرم افزار مسلط شود؟
تسلط سریع کارمندان به سیستم کاری شما یعنی برنده شدن زمان و در نتیجه پیشی گرفتن از رقبای خود! اگر می خواهید آماری از تماس های برقرار شده شما داده شود، به چه نحوی نمایش داده می شود؛ به صورت نمودار می دهد یا عدد؟
آیا می توان سریع و آسان به این بخش و داده ها دسترسی پیدا کرد یا پیچیدگی نرم افزار به قدری بالاست که یادتان می رود و یا زمان می برد تا به بخش های مختلف دسترسی پیدا کنید. همه اینها بر می گردد به اینکه رابط کاربری نرم افزار چقدر حرفه ای، آسان و زیبا طراحی شده باشد.
انعطاف پذیری نرم افزار تلفنی
گاهی سازمان و یا شرکت شما نیاز دارد تا یک سری از امکانات نرم افزار شما غیرفعال شود و یا امکانات و دسترسی هایی خاص و جدید به آن اضافه شود؛ که مختص کسب و کار شما باشد. به عبارت دیگر آیا نرم افزار مرکز تلفن مدنظر شما قابلیت شخصی سازی دارد؟
پشتیبانی و خدمات پس از فروش
نرم افزار مرکز تلفن ممکن است با مسائلی برخورد کند که نیاز داشته باشید با سازنده آن یا افرادی که به آن مسلط تر از شما هستند ارتباط بگیرید. آیا این امکان وجود دارد که با کسی مسلط تر از خود، این مشکل را مطرح و برطرف کنید؛ به عبارت دیگر آیا نرم افزار پشتیبانی دارد و یا اگر دارد، به چه شکل است؟
امنیت سیستم تلفنی
تماس های برقرار شده بر بستر مرکز تلفن، باید در فضای امن و حفاظت شده باشد این یکی از فاکتورهای مهم برای مراکز و سازمان های بزرگ و معتبر است. لذا سطح امنیت نرم افزار و بروز رسانی در امر امنیت آن مسئله ای مهم می باشد.
بهترین نرم افزار مرکز تلفن در ایران چه ویژگی دارد؟
ابتدا با طرح یک مسئله شروع می کنیم:
یک محصول را در نظر بگیرید، تسلط سازنده بر محصول بیشتر است یا فروشنده آن؟
مسلما در دنیا هیچ کس مسلط تر از سازنده آن به محصول نیست. نرم افزارهای موجود در بازار ایران را می توان به دو نوع تقسیم نمود : بومی و غیر بومی.
مسلما نرم افزارهای مرکز تلفن ساخت ایران چون سازنده آن همان شرکت ارائه دهنده خدمات مرکز تلفن است، در دو ویژگی ذکر شده در بالا؛ یعنی انعطاف پذیر و پشتیبانی؛ بهتر عمل می کند. همچنین نرم افزارهای غیر بومی دارای پشتیبانی ایده آل شما نمی باشند. بنابراین نرم افزار مرکز تلفن بومی بهترین انتخاب برای شما می باشد.
چقدر برای خرید نرم افزار هزینه کنیم؟
این بستگی به شما دارد؛ که موارد گفته شده در بالا چقدر برایتان مهم است؟ چقدر نظم و سرعت در کسب کارتان اهمیت دارد؟
بهترین و مهمترین عوامل امکانات و پشتیبانی است که در هر کسب کاری، چه بزرگ و چه کوچک باید به آن توجه کنید. به کسب کار خود نگاه کنید، بررسی کنید و سپس از شرکت های ارائه دهنده نرم افزار در مورد پنج مورد بالا سوال کنید تا کاملا توجیه شوید.
ویپ ۹۸ با تجربه چند ساله در حوزه ارائه خدمات مرکز تلفن و مرکز تماس به چند ده مجموعه ایرانی سرویس ارائه نموده و با نیازها و چالش های آنها کاملا آشنا می باشد. همکاران ما در ویپ ۹۸ آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما جهت استفاده ایده آل از خدمات مرکز تلفن می باشند.
انتهای رپرتاژ آگهی