دبیر هیات تنیس خراسان رضوی خبر داد

حضور ۱۶ تیم از خراسان رضوی در جام حذفی تنیس کیش

دبیر هیات تنیس خراسان رضوی از حضور ۱۶ تیم از خراسان رضوی در جام حذفی تنیس به میزبانی کیش خبر داد.

فرخ اطمینان در گفت و گو با ایسنا در رابطه با فعالیت‌های اخیر هیات تنیس خراسان رضوی اظهار کرد: وضعیت هیات خوب است و مشکل خاصی نداریم. پس از اینکه قرنطینه‌ها تمام شد، یک طرح استعدادیابی سه روزه با مصوبه فدراسیون اجرا کردیم. البته از پنج روز، این طرح به سه روز کاهش یافت.

دبیر هیات تنیس خراسان رضوی ادامه داد: در این طرح حدود ۱۵ بازیکن زیر ۱۴ سال شرکت کرده و گزینش‌هایی برای انتخاب بازیکنان انجام شد و اکنون به صورت ادواری هر ماه در برنامه‌های تمرینی که هیات برای آن‌ها ترتیب می‌دهد، شرکت می‌کنند. دو بازیکن زیر ۱۵ سال به جام حذفی بانوان کشور به میزبانی جزیره کیش، اعزام کردیم که در تیم‌های مختلف بازی می‌کنند. ۱۶ تیم نیز از خراسان رضوی در جام حذفی آقایان شرکت خواهند کرد و ۶ بازیکن از استان، در مسابقات بین‌المللی جوانان که اوایل بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی در رابطه با فعالیت هیات در ۶ ماه‌ دوم سال ۱۳۹۹ تکمیل کرد: دو برنامه استعدادیابی دیگر هم انجام شده است. اولین کمپ استعدادیابی نیمه دوم سال در مهر ماه و دومی در آبان ماه و هر دو در مجموعه ورزشی سجاد برگزار شد. در هر کدام حداقل ۱۲ بازیکن زیر نظر کمیته استعدادیابی هیات تنیس، شرکت داشتند و مربی بدنساز اختصاصی برای فعالیت و آمادگی جسمانی بازیکنان در این کمپ حضور داشته و تمرینات زیر نظر مجرب‌ترین مربیان استان برگزار شده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۱:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99110201439
  • خبرنگار : 50084