تظاهرات بحرینی‌ها در محکومیت تعیین کاردار رژیم صهیونیستی در منامه

جمعی از فعالان بحرینی در اعتراض به تعیین کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در این کشور و در محکومیت عادی‌سازی با این رژیم تظاهرات کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت الجزیره، جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین حزب مخالف رژیم آل خلیفه در حساب کاربری خود در توییتر تصاویری از تظاهرکنندگان را به اشتراک گذاشت که با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن محکومیت عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی، تعیین نماینده‌ای برای این رژیم در بحرین را یک اقدام تحریک‌آمیز قلمداد کرده و به صهیونیست‌ها هشدار دادند هرگز در خاک بحرین در امان نخواهند بود.

همچنین این حساب کاربری تصاویری از این معترضان در حال آتش‌ زدن پرچم‌های رژیم صهیونیستی را به اشتراک گذاشت.

بر روی برخی از این پلاکاردها نوشته شده بود: "اسرائیل کشور نیست بلکه یک رژیم غاصب و جنایتکار است".

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی عصر پنج‌شنبه ایتای تاگنر را به عنوان کاردار سفارت خود در بحرین منصوب کرد.

وزارت خارجه این رژیم در حساب توییتری خود اعلام کرد، تاگنر با عبدالله بن احمد آل خلیفه، مشاور وزیر خارجه بحرین در امور بین‌الملل دیدار کرد.

این در حالی است که روند عادی‌سازی میان تل‌آویو و منامه از زمان امضای توافق عادی‌سازی در واشنگتن در اواسط سپتامبر گذشته سرعت گرفته و عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین نوامبر گذشته به اراضی اشغالی سفر کرده و با مسؤولان این رژیم درباره تبادل سفارتخانه‌ها و اعطای ویزا به مسافران دو طرف گفتگو کرد.

حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین نیز عادی‌سازی با تل‌آویو را یک " دستاورد تاریخی" دانست که "در پیشبرد روند صلح و ثبات در خاورمیانه موثر است".

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 99102719839
  • خبرنگار : 71496