مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان خبر داد

حمایت از تولیدکنندگان ماهیان سردآبی در مارگون

مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان مارگون گفت: از تولید کنندگان ماهیان سردآبی در منطقه سیلاب و کلوار این شهرستان حمایت می شود.

علی صالح بهمن پور در نشست با کشاورزان منطقه سیلاب و کلوار با اشاره به اینکه رسیدگی به روستاها و مناطق محروم در بخش مارگون و کمک به تولید و اشتغال در بخش کشاورزی از اهداف جهادکشاورزی شهرستان است، افزود: اقدامات لازم در خصوص توزیع مناسب و به موقع کود شیمیایی و مشکلات کانال‌های آب کشاورزی منطقه انجام خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این منطقه در حوزه شیلات و پرورش ماهیان سردآبی اظهارکرد: حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان ماهیان سردآبی در منطقه سیلاب و کلوار انجام می شود و سعی می کنیم با همکاری بانک‌های عامل تسهیلاتی نیز به متقاضیان پرداخت شود.
مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان مارگون آموزش کشاورزان و ترویج را از دیگر برنامه های جهادکشاورزی شهرستان مارگون دانست و تصریح کرد: کارشناسان کشاورزی برای بهبود و افزایش تولید به کشاورزان این حوزه، آموزش‌های لازم را ارائه خواهند داد.
به گزارش ایسنا، بهمن پور بیان کرد: در راستای کشاورزی مکانیزه، متقاضیان جهت خرید دستگاه‌ها و ادوات کشاورزی به بانک‌های عامل معرفی می شوند.
گفتنی است که مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان مارگون به همراه جمعی از کارشناسان روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه ۹۹ با هدف بررسی مسائل، مشکلات و توزیع مناسب نهاده های کشاورزی از روستاهای حوزه "سیلاب و کلوار" از توابع شهرستان مارگون در فاصله ۱۷۵ کیلومتری مرکز استان) بازدید و پای حرف ها و دردل آنها نشست و کشاورزان منطقه سیلاب و کلوار به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.
انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۴ دی ۱۳۹۹ / ۲۲:۴۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99102418812
  • خبرنگار : 50223