به چه شرکتی برای تعویض پنجره‌های قدیمی خانه اعتماد کنیم؟

بازسازی خانه های قدیمی یکی از راهکارهای مرسوم در جوامع مختلف است تا هم منزل یا محل کار به فضای بهتری برای زیستن تبدیل شود، هم نیازی به تخریب ساختمان و از نو بنا کردن سازه های چندین طبقه با هزینه های گزاف نباشیم.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام هافمن، بسیاری از افراد به این علت که توافق و تصمیم جمعی قاطعی در بین کل صاحبین واحدهای یک ساختمان برای تخریب و ساخت وجود ندارد تصمیم می‌گیرند فقط واحد آپارتمانی خود را بازسازی کنند.

در برخی اوقات نیز ساختمان‌ها مشکلات جزئی و محدودی دارند. مثل مشکل پنجره‌ها که ممکن است اتلاف انرژی زیادی داشته باشند یا از ورود سر و صدا و آلودگی جلوگیری نکنند.

پس بهترین کار تعویض پنجره‌های قدیمی با نسل جدید درب و پنجره های UPVC است. اما سوال اینجاست که چه پنجره ای بخریم؟ کدام پروفیل مناسب است و بعد از خرید چطور باید آنها را نصب کنیم؟ یا چطور به یک شرکت یا برند اعتماد کنیم و این کار را به آنها بسپاریم؟

دسترسی

اولین ویژگی برای فروشنده‌ای که می‌توانیم به آن اعتماد کنیم و پروفیل UPVC پنجره هایمان را از او خرید کنیم این است که همیشه در دسترس‌مان باشد. یعنی به راحتی بتوانیم برای مشاهده‌ی تنوع محصولات، ثبت سفارش خرید، و خدمات پس از فروش با آنها در تماس باشیم.

اینکه یک شرکت وبسایت بروز و کاملی داشته باشد، از طریق تلفن به راحتی بتوان با کارشناسان فروشش در ارتباط بود و در شبکه های اجتماعی حضور فعال داشته باشند خیال شما را بابت این دسترسی همیشگی راحت می‌کند.

مشاوره رایگان

از آنجایی که تنوع محصولات UPVC از نظر جنس، اندازه، رنگ و… بالاست و مراحل نصب آن تخصصی است شما همیشه نیاز دارید قبل از خرید حتما با مشاوران متخصص صحبت کنید، نیازها و شرایط خود را عنوان کنید و اطلاعات مفیدی کسب کنید.

سپس بر اساس اطلاعات کاملی که بدست می آورید تصمیم بگیرید چه پنجره ای برای خانه‌ی شما مناسب‌ترین گزینه است و خریدتان را انجام دهید. پس به یاد داشته باشید شرکتی که به شما مشاوره می دهد می تواند قابل اعتمادتر از فروشنده ای باشد که فقط محصول به شما می‌فروشد.

نصب سریع و بدون دردسر

یکی از کلیدی ترین نکته ها در خرید پنجره UPCV این است که شرکت یا فروشنده‌ی این محصولات کار نصب درب و پنجره را هم خودش انجام دهد. چون اگر نصب توسط شخص دیگری انجام شود فروشنده همیشه این بهانه را خواهد داشت که بی کیفیتی محصولش را به پای مراحل ناقص و اشتباه نصب بگذارد و خدمات پس از فروش کاملی به شما ارائه ندهد.

ضمن اینکه شما باید به دنبال شرکتی باشید که صفر تا صد تعویض پنجره شما را انجام داده و بعد از نصب نیز تا سال‌ها محصولات خود را در منزل شما گارانتی کند.

گارانتی محصول

شرکتی که از درب و پنجره را از آن می‌خرید با توجه به کیفیت محصول آن را گارانتی می کند. دقت کنید این محصولات می توانند تا ۲۵ سال بدون مشکل عمر کنند و کیفیت شان را از دست ندهند.

حتما کارت گارانتی معتبر در هنگام خرید دریافت کنید و نزد خود نگه دارید تا این اطمینان را داشته باشید که در صورت بروز هر گونه مشکل شرکت فروشنده در خدمت شما خواهد بود.

تمام این موارد جزو سرویس ها و ویژگی های یکی از معتبرترین و قدیمی ترین برندهای پروفیل UPVC در ایران، یعنی برند هافمن است. شما می توانید علاوه بر اینها با تماس تلفنی با شماره ۱۶۴۴ برای بازدید و مشاوره تخصصی برای تعویض پنجره هایتان با آنها در ارتباط باشید.

هافمن برندی است که کارشناسان و متخصصان این حوزه آن را توصیه می کنند. به قول خودشان هافمن پیشنهاد اهل فن.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99102317506
  • خبرنگار : 30054