به گزارش ایسنا و به نقل از ورج، ری کیم(Reah keem) درست مثل من و شماست. او کار روی موسیقی و سفر به خارج از کشور را دوست دارد و بسیار ناراحت است که در حال حاضر نمیتواند از مکانهای جالب بازدید کند. بزرگترین تفاوت او با ما این است که او یک انسان واقعی نیست. شرکت الجی، ری کیم را به عنوان یک اینفلوئنسر مجازی در طول پخش زندهی نمایشگاه بینالمللی CES ۲۰۲۱ معرفی کرد تا از خط تولیدی جدید خود یعنی رباتهای CLOi UV-C رونمایی کند.
این رباتها که الجی در ماه دسامبر از آنها خبر داده بود برای استفاده در محیطهایی با عبور و مرور بالا مثل هتلها طراحی شده و در محیط گشت میزنند و اشعه ماورای بنفش میتاباند که باعث کاهش میزان میکروبهای مضر میشوند.
کار کیم در این کنفرانس صحبت دربارهی اهمیت CLOi UV-C در زندگی بود و از این فرصت استفاده کرد تا هیجان خود در مورد سفر در دنیای واقعی را ابراز کند. دنیایی که از لحاظ فنی او در آن وجود ندارد.
شاید او برای تنفس به اکسیژن نیاز نداشته باشد ، اما کیم قطعاً اثر خود را بر دنیای واقعی (از جمله زندگی در سئول) برجای گذاشته است. او حدود ۶۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام و یک صفحه SoundCloud با یک آهنگ دارد.
حضور اینفلوئنسرهای مجازی موضوع جدیدی نیست اما حضور خالق این دنیای مجازی در فضای مجازی نمایشگاه CES عجیب بودن این موضوع را نشان میدهد. همچنین دیدن یک اینفلوئنسر مجازی که میگوید "میخواهم کمی در استودیو ام بمانم و روی موسیقیام کار کنم تا همهگیری پایان یابد و شرایط برای سفر کردن فراهم شود" عجیب و غریب است.
اگرچه پرداخت پول به یک اینفلوئنسر برای تبلیغ چیزی که به آن اهمیت نمیدهند در جامعهی اینفلوئنسرها موضوعی طبیعی و درست است اما مشخص نیست که آیا الجی سازندهی ری کیم بوده و یا فقط برای انجام این کار به او پول پرداخت کرده است. تنها موضوع مشخص این است که الجی او را معرفی کرده است.
اینکه آیا کیم آیندهای فراتر از پخش زندهی ال جی خواهد داشت مشخص نیست و یا اینکه آیا او با دیگر اینفلوئنسرهای مجازی وارد رقابت میشود یا خیر. در حال حاضر او در حال کار روی موسیقی خود است و صحنهی فناوریهای مجازی در حال حرکت به سمت جلو است.
انتهای پیام