صالحی: حرکت وزیر صنعت برای شکستن قفل انحصار خودرو ستودنی است

نماینده فریدن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حرکت جهادی و میدانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای فشار بر بورس جهت ارزان کردن ۳۰ درصدی محصولات فولادی و شکستن قفل انحصار خودرو ستودنی است.

به گزارش ایسنا حسین محمد صالحی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز شاهد فروپاشی غرب و افتضاحات پی در پی کاخ سفید هستیم و افول ترامپ قمارباز را می بینیم، یاد و خاطره شهیدان سرافراز و مردان میدان فخری‌زاده، ابومهدی المهندس و  به ویژه سردار سلیمانی را گرامی می داریم.

وی افزود: در این روزهای سخت معیشتی که اسب گرانی افسار پاره کرده و کسی به فکر محرومان نیست تلاش برخی مسئولان قابل تقدیر است؛ در این میان حرکت جهادی و میدانی وزیر صنعت معدن و تجارت برای  فشار بر بورس جهت ارزان کردن ۳۰ درصدی محصولات فولادی و حرکت برای شکستن قفل انحصار خودرو ستودنی است.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: وضعیت محصول سیب‌زمینی بسیار اسفبار است و کشاورزان به لحاظ اقتصادی تحت فشار شدید اقتصادی بوده و استخوان هایشان خرد شده است در این شرایط محصولات با کیفیت آنها در انبارها مانده است.  کمیسیون کشاورزی در این باره ورود کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99102115644
  • خبرنگار : 71234