سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل خبر داد

اخطار به ۶ فروشگاه متخلف سموم در بابل

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل از صدور۶ مورد اخطار پلمپ به فروشگاه های متخلف سموم در این شهرستان خبر داد.

محسن علی گل زاده با اشاره به نظارت و بازدید کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل از فروشگاه های سموم در این شهرستان، اظهار کرد: سه ماهه پاییز امسال ۶ مورد اخطار پلمب برای فروشگاه های متخلف در این شهرستان صادر شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل خاطرنشان کرد: بازدید و بازرسی توسط کارشناسان این مدیریت و کارگروه نظارت بطور مستمر برای جلوگیری از ورود سموم و کود شیمیایی قاچاق و تقلبی، تاریخ گذشته، بدون مجوز و عدم حضور مسوول فنی در فروشگاه و عدم نحوه نگهداری سموم با رعایت استانداردهای لازم در فروشگاه انجام می شود.

وی همچنین ادامه داد: ۷۵۳ دوره آموزش مجازی کشاورزی در شهرستان بابل برگزار شد، گفت: در این دوره ها ۲۸ هزار و ۳۸۰ فراگیر در این شهرستان از اطلاعات به روز بخش کشاورزی بهره مند شدند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل افزود: آموزش های مجازی در زمینه کنترل مگس میوه مدیترانه ای، بیماری مشترک انسان و دام، مبارزه با کرم ساقه خوار برنج، آفات و امراض دام و طیور بوده است.

علی‌گل زاده خاطرنشان کرد: در سه ماهه پاییز امسال ۴۲۱ پیامک آموزشی برای ۷ هزار و ۳۴۳ بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان ارسال شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99102014642
  • خبرنگار :