نمایشگاه «جایگزین» را آنلاین ببینید

نمایشگاه «جایگزین» را که ارائه‌کنندۀ ۱۵ اثر از شش هنرمند حوزۀ هنرهای تجسمی است، از امروز به‌صورت آنلاین در وبسایت گالری تام می‌توان دید.

ساناز اسلامی، مدیر گالری تام اصفهان دربارۀ نمایشگاه «جایگزین» به ایسنا گفت: نمایشگاه آنلاین «جایگزین» که از جمعه ۱۹ دی‌ماه آغاز به کار می‌کند، عرضه‌کنندۀ ۱۵ اثر از شش هنرمند حوزه هنرهای تجسمی است.

او ادامه داد: این نمایشگاه به افزایش بی‌ثباتی در جامعه و عدم اطمینان سیاسی و اقتصادی در زمانۀ حاضر پرداخته است.

اسلامی توضیح داد: نسیم پیرهادی، کیوریتور این مجموعه، دربارۀ هدف از گردآوری مجموعۀ «جایگزین» به این موضوع اشاره می‌کند که ما در دورۀ معاصر، در مورد بسیاری از مسائل با تردید مواجهیم و این دغدغۀ اغلب افراد جامعه است. در واقع «جایگزین» با واکاوی و پرسشگری پیرامون این مسئله در فضای امروز، برای برقراری ارتباط میان هنر و جامعه‌ای که در یکی از بی‌ثبات‌ترین دوره‌های تاریخی خود به سر می‌برد، تلاش می‌کند.

مدیر گالری تام تصریح کرد: در توضیح این نمایشگاه آمده است که «جایگزین»، هر چند بهترین انتخاب باشد اما با زیربنای متزلزل جامعه تنها برای مدتی می‌تواند ثباتی زودگذر را سبب شود. بی‌ثباتی، چالش‌های زیادی به همراه دارد و جامعه‌ای بی‌ثبات، نمی‌تواند برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی، برنامه‌ریزی کند که همین امر نیز تأثیری عمیق بر انتخاب‌ها و تصمیم‌گیری‌های فردی و جمعی می‌گذارد؛ تأثیراتی که دلیل سرخوردگی‌ها و سوق دادن افراد به سمت سردرگمی و بی‌هویتی است.

او افزود: «جایگزین»، به نظر گزینۀ رهایی‌بخش این چالش است، اما در اصل، در چنان فضای بی‌ثباتی، در نقش گره‌های کور بر روی پایه‌های سست و لرزانی عمل می‌کند که زیر خروارها غبار به ستوه آمده‌اند.

اسلامی، با اشاره به تکنیک آثار حاضر در این نمایشگاه گفت: تکنیک آثاری که توسط علیرضا آدمبکان، محسن جمالی نیک، نگین جواهری، مرجان حبیبیان، مرمر صالحی و شهروز صدر خلق‌شده و در این نمایشگاه شاهد آن هستیم، مختلط است و  شامل رنگ و روغن، چاپ و... می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این نمایشگاه آنلاین را از تاریخ ۱۹ دی تا سوم بهمن‌ماه در نشانی  www.tamgallery.com مشاهده کنند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99101914170
  • خبرنگار :