تجلیل از مدافعان سلامت «شیفت ایثار» بیمارستان ابرکوه

با کاهش روند ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان ابرکوه، طی مراسمی به همت مدیران بیمارستان خاتم‌الانبیاء و به میزبانی دانشکده پیراپزشکی ابرکوه، مدافعان و جهادگران سلامت که تحت عنوان نوبت ایثار به بیماران کرونایی خدمت می‌کردند، تجلیل شدند.

نوبت ایثار یا طرح شهید «وحید زمانی‌نیا» در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های محرومیت‌زدایی کنگره بزرگداشت سرداران و ۲۷۵ شهید شهرستان ابرکوه و در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور جهادگران برای کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت، در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) ابرکوه اجرا شد.

دکتر «علی‌اکبر عسکرنژاد» رئیس بیمارستان ابرکوه شب گذشته در آیین تجلیل از ۶۰ مدافع و جهادگر سلامت، اظهار کرد: در موج سوم کرونا شرایط سختی برای همه کادر درمان و پرسنل بیمارستان ایجاد شده بود تا جایی که مجموعه مدیریت بیمارستان به بن‌بست رسیده بود.

وی افزود: این در حالی بود که براساس آمارهای دانشگاه علوم پزشکی، ابرکوه بدترین شهر استان از نظر شیوع کرونا و جزء ۴۳ شهرستان فوق بحرانی کشور بود.

عسکرنژاد در ادامه تصریح کرد: در این شرایط سخت نیروهای جهادی به کمک بیمارستان آمده و با انجام کارهایی از قبیل نظافت، جارو زدن، جا به جا کردن بیماران و دیگر اقدامات، از سیم‌خاردار نفس خود عبور کرده و کمک کردند از این بحران رهایی یابیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99101712719
  • خبرنگار :