پاسخ به برخی شائبه‌ها در مورد انتخابات هیات کشتی کرمانشاه

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات کشتی کرمانشاه هیچ حاشیه‌ای ندارد.

جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به برخی شائبه های بوجود آمده در خصوص ثبت نام از کاندیداهای مجمع انتخابات هیات کشتی استان، اظهارکرد: باتوجه به اینکه دوره ریاست چهارساله محمدحسین محبی بر هیات کشتی استان نیمه بهمن امسال به پایان می رسد، برای همین از حدود یکی دو هفته پیش مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست این هیات را شروع کردیم.

وی اضافه کرد: دراین راستا آگهی ثبت نام از کاندیداها را علاوه براینکه در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار استان منتشر کردیم، اطلاعیه ای نیز جهت آگاهی داوطلبین در هیات نصب شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان اعلام کرد: برخلاف ادعاهای مطرح شده این آگهی به مدت یک هفته نصب شده بود و مهلت ثبت نام یک هفته ای نیز برای افرادی که می خواستند کاندیدا شوند، در نظر گرفتیم.

وی اضافه کرد: پس از پایان این مهلت حدود چهار نفر از جمله رئیس کنونی هیات کشتی استان برای دوره بعد ریاست این هیات ثبت نام کردند، اما اخیرا رئیس فدراسیون طی تماسی با استان درخواست ثبت نام مجدد از کاندیداها را داشته است.

عزیزی خاطرنشان کرد: طبق صحبت های رئیس فدراسیون، تعدادی از افرادی که نتوانسته اند در مهلت مقرر به عنوان کاندیدا برای انتخابات ثبت نام کنند، درخواست کرده اند که مجددا ثبت نام  انجام گیرد تا جامانده ها هم بتوانند ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا ما نیز با هیات کشتی استان صحبت هایی داشتیم که آنها نیز موافقت خود را برای ثبت نام مجددا از کاندیداها اعلام کردند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح  کرد: بزودی زمان جدیدی را برای ثبت نام از داوطلبین باقی مانده خواهیم داشت تا از آنها نیز ثبت نام انجام شود.

وی متذکر شد: انتخابات ریاست هیات کشتی کرمانشاه هیچ حاشیه ای ندارد و بدون هرگونه مقدمات کار را فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام  

  • یکشنبه/ ۱۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99101410353
  • خبرنگار : 50184