در قالب پویش الف.ب ایران؛

25 پروژه برق‌رسانی در اردبیل افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در قالب پویش الف.ب ایران، 25 پروژه برق‌رسانی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.


حسین قدیمی 11 دی ماه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های افتتاحی پویش الف.ب ایران در اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها عمدتا طرح‌های توسعه برق‌رسانی در مناطق روستایی و همچنین پشتیبانی از بخش صنعت با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در سی و چهارمین هفته پویش الف.ب ایران فردا با حضور مسئولان کشوری و استانی به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح این پروژه‌ها انجام خواهد شد که عمدتا مربوط به حوزه ساخت و سازهاست.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: برق‌رسانی به پنج روستای بدون برق که زیر 10 خانوار هستند، به بهره‌برداری رسیده و در کنار آن طرح‌های توسعه‌ای برق‌رسانی به بخش صنایع استان و افزایش ظرفیت پست 230 کیلوولت نمین و پست 63 کیلوولت بیله‌سوار از جمله این طرح‌ها خواهد بود.
قدیمی افزود: رویکرد ما دسترسی به انرژی به ویژه برق به عنوان یکی از زیرساخت‌های اساسی در زندگی امروز است که در نگهداشت جمعیت و گام‌ نهادن در مسیر توسعه روستاها بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود.
وی رویکرد وزارت نیرو را در ارتقا سطح رفاه و معیشت مردم در مناطق روستایی یادآور شد و خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در سال آینده همه روستاهای استان را که صد درصد جمعیت را شامل می‌شود از نعمت روشنایی بهره‌مند کنیم.
قدیمی این امر را به رونق بخش کشاورزی و فعالیت‌های اقتصادی روستایی مؤثر دانست و بیان کرد: این امر در کاهش مهاجرت روستاییان نیز بسیار راهگشا خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: شرکت توزیع برق استان همواره در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشته و این بار نیز سعی می‌کند تا با برق‌رسانی به روستاها و قشلاقات زیر 10 خانوار اهداف توسعه‌ای خود را انجام دهد.
قدیمی ادامه داد: امیدواریم با اجرایی شدن این طرح‌ها که در مسیر توسعه استان می‌باشد، گام‌های مؤثری را در پیشرفت و توسعه روزافزون استان برداشته و یک شرایط مطلوب را در کسب رضایت مردم به وجود آوریم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل سرمایه‌گذاری انجام شده برای اجرای این طرح‌ها را بیش از 50 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با اجرا و عملیاتی شدن این پروژه‌ها رفاه عمومی نیز ارتقا خواهد یافت.
انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۱ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99101108316
  • خبرنگار :