تعداد خانه های ورزش روستایی تا پایان سال به ۶ هزار می رسد

اکبری: سعی کردم یک فدراسیون بدون دغدغه را به رئیس بعدی تحویل دهم

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی درباره علت انصراف برخی کاندیداها از شرکت در انتخابات این فدراسیون گفت: این موضوع به دلایل شخصی آنها مربوط می شود.

عباسعلی اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند اجرای برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده در طول مدت سرپرستی در فدراسیون ورزش روستایی، اظهار کرد: در ۸ ماه حضورم در این فدراسیون، با وجود مشکلات سعی کردم آن را به یک آرامش نسبی برسانم و برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی را تا حد امکان عملیاتی کنم تا فرد بعدی که ریاست فدراسیون را بر عهده می‌گیرد، بدون دغدغه کارها را پیش ببرد.

او درباره علت انصراف برخی کاندیداها قبل از برگزاری انتخابات، گفت: هدف من به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی این بود تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنم که آرامش نسبی برای برگزاری انتخابات مهیا شود، حال این که قبل از برگزاری انتخابات برخی از کاندیداها انصراف دادند، بستگی به تصمیم آن‌ها و دلایل شخصی دارد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی از کاندیداها برای این که بدانند پیشینه مدیریتی آن‌ها مورد تایید وزارت ورزش قرار می‌گیرد یا خیر در انتخابات ثبت نام می‌کنند. هم‌چنین شاید با وجود تلاش چون مورد اقبال قرار نمی‌گیرند، از شرکت در انتخابات انصراف می‌دهند.

اکبری پیرامون این پرسش که آیا در مدت سرپرستی در فدراسیون ورزش روستایی با مشکلات مالی نیز مواجه بودید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در اوایل شروع کارم در این فدراسیون به دلیل جابه‌جایی تا حدودی مشکل اعتباری داشتیم که با همکاری وزارت ورزش آن را مدیریت کردیم. 

او اضافه کرد: من معتقدم در هر فدراسیون اگر زیرساخت‌ها تدوین نشود، فدراسیون در اجرای برنامه‌های خود دچار مشکل می‌شود، برای جلوگیری از این مشکلات آیین نامه و اساسنامه فدراسیون را با متخصصان و کارشناسان ورزش روستایی با توجه به شرایط کرونا دوباره بررسی کردیم تا در اجرای برنامه‌های سال جاری و آینده با مشکل خاصی مواجه نشویم.

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی هم‌چنین از عقد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، اداره کل ورزش روستایی استان‌ها و... اشاره کرد و گفت: در مدت سرپرستی و با وجود کرونا سعی کردیم از طریق فضای مجازی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را پیش ببریم و برخی از جشنواره‌های خود را برگزار کنیم.

وی در پایان از افتتاح ۶ هزار خانه ورزش روستایی تا پایان سال خبر داد و گفت: بیش از ۴۰۰ خانه ورزش روستایی در هفته تربیت بدنی افتتاح شد که این تعداد تا پایان سال به ۶ هزار خانه ورزش روستایی خواهد رسید. 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99100906695
  • خبرنگار : 90047