تساوی پرگل نماینده مشهد در هفته سوم

فرش‌آرا در لیگ برتر همچنان نمی‌بازد

تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در هفته سوم لیگ برتر فوتسال در ساوه در حالی به تساوی دست یافت که سرمربی‌اش معتقد بود حق شاگردانش سه امتیاز مسابقه بوده‌است.

تیم‌های سن‌ایچ ساوه و فرش‌آرای مشهد در چارچوب هفته سوم گروه ب لیگ برتر فوتسال، به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به نتیجه ۳ بر ۳ رضایت دادند. این تساوی در حالی رخ داد که دو تیم دو دیدار نخست خود را با برد پشت‌سر گذاشته بودند و در صورت پیروزی در این دیدار به تنهایی در صدر جدول گروه دوم لیگ برتر قرار می‌گرفتند.

شاگردان مرتضایی نیمه نخست را با نتیجه سه بر یک بر حریف خود واگذار کردند، اما در نیمه دوم با بازگشت به جریان مسابقه، موفق شدند از شکست بگریزند.  امین مجیدی‌پور، کریمی (گل به خودی) و محمد بیضایی‌نژاد گل‌های فرش‌آرا در این دیدار را به ثمر رساندند.

فرش‌آرای مشهد با این تساوی ۷ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سن‌ایچ کماکان در جایگاه دوم جدول قرار دارد. فرش‌آرا در هفته چهارم  لیگ برتر، روز جمعه ۱۲ دی پذیرای کوثر اصفهان خواهد بود. سن‌ایچ ساوه نیز از حفاری اهواز میزبانی خواهد کرد.

مجید مرتضایی در خصوص تساوی خارج از خانه مقابل سن ایچ ساوه اظهار کرد: با وجود شکست مقابل سن ایچ در نیمه نخست، می‌دانستیم که نیمه دوم مال ما خواهد بود. خدا را شاکریم بابت این یک امتیاز اما فکر می کنم حق فرش آرا سه امتیاز مسابقه بود.

مرتضایی در خصوص نحوه قضاوت مسابقه گفت: در چند صحنه مربوط به اوت‌ها کمی اشتباه رخ داد که اتفاقا یکی از همین‌ اشتباهات منجر به گل سن ایچ شد. در کل داوری عادلانه بود و اگر اشتباهی هم رخ داد، برای هر دو تیم بود. به تیم داوری خسته نباشید می گویم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۸ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99100805499
  • خبرنگار : 50093