یک فعال سیاسی:

خدمات دولت در حوزه زیرساخت های نفت و گاز استان قابل دفاع است

یک فعال سیاسی گفت:  خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه زیرساخت های نفت و گاز در استان ایلام قابل دفاع و نوید بخش توسعه است. 

"سعید انوری پور" در گفت و گو با ایسنا، با اشاره  به افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام، اظهار کرد: افتتاح فاز نخست پتروشیمی ایلام نیز در سال های ابتدایی دولت تدبیر و امید، و افتتاح واحد اولفین توسط نیروهای متخصص بومی کشوربیانگر تلاش و نگاه توسعه ای دولت به مناطقی مانند ایلام است که باید آن را قدر دانست.
وی با اشاره به طرح مطالبه ی مردم استان یعنی استقرار مدیریت مستقل نفت و گاز در استان از طرف استاندار پرتلاش ایلام و دستور رئیس جمهور در این زمینه را نوید بخش مطالبه ای چندین ساله عنوان کرد و گفت: وزیر نفت ، وزیر کل کشور است و  امیدواریم قبل از سال ۱۴۰۰ شاهد تحقق این خواسته مهم مردم و مسئولان استان باشیم.
دبیر حزب رفاه ملت استان ایلام تصریح کرد: در واقع امروز مهندس سلیمانی دشتکی به صراحت و جسارت به رییس جمهور گفت که با سرمایه گذاری حدود هفت هزار ملیارد یورو در بخش صنعت نفت و گاز حق مردمان این دیار است که مدیریت مستقل نفت و گاز را در استان شاهد باشند و امروز وزیر نفت حتما متوجه شده است که وزیر نفت کل ایران است نه منطقه ای خاص.

انوری پور گفت:  طرح دو خواسته ی دیگر یعنی تامین ارز مورد نیاز ngl دهلران از منابع صندوق توسعه ملی و ضرورت ایجاد صنایع پایین دست پتروشیمی نشانه بلند نظری استاندار و توجه به نظر متخصصان و خواسته های مردم است که امیدواریم با پیگیری های استاندار پرتلاش و نمایندگان متعهد استان در مجلس به نتیجه برسد.
این فعال سیاسی تاکید کرد: در شرایط کنونی هرچند معیشت مردم مشکل دارد اما نیروهای دولت نباید از تشریح خدمات دولت و کارهای انجام گرفته غافل شوند و در دفاع منطقی و درست از دولت سنگ تمام بگذارند. 
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه به نظر می رسد برخی از مدیران با وجود تلاش های زیاد در حوزه مدیریتی خود، جرات دفاع از عملکرد خود و در واقع دفاع از  دولت را ندارند که باید جسورانه ورود کنند و صداقت خود را در پیشگاه دولت و مردم نشان دهند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۴ دی ۱۳۹۹ / ۲۲:۰۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99100403240
  • خبرنگار :