فرماندار اسدآباد مطرح کرد

جای خالی روزنامه محلی در سبد رسانه اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به جای خالی یک رسانه مکتوب محلی در سبد رسانه دیار سیدجمال الدین اسدآبادی گفت: وجود یک رسانه مکتوب هر چند به صورت هفته و یا دوهفته نامه همپای دیگر رسانه های مکتوب و مجازی در این شهرستان ضرورت ویژه ای دارد.

سعید کتابی پنجشنبه ۴ دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود تغییرات در صنعت رسانه‌ها و سوق ذائقه جامعه به سمت فضای مجازی، همچنان روزنامه های مکتوب تازگی و مخاطبان خاص خود را داشته و  نمی‌توان اهمیت روزنامه‌های مکتوب و چاپی را نادیده گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم خود از نقش موثری در توسعه هر جامعه برخوردارند، افزود: پیشگیری ازآسیب های اجتماعی، افزایش سرمایه های اجتماعی و تزریق روحیه نشاط و امید از جمله موارد مهمی است که اصحاب قلم با توانمندی قلم خود می توانند نقش آفریننی کنند.

کتابی خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران در بحران کرونا در راستای اطلاع رسانی خوب ظاهر شدند که همچنان به اطلاع رسانی آنها در زمینه رعایت موارد پروتکل ها و دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط جامعه نیاز است.

نماینده عالی دولت همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو در سال ۱۴۰۰ یادآور شد:در این امر مهم نیز  خبرنگاران در ترغیب جامعه نسبت به مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای و ابلاغ و اطلاع رسانی قوانین و مسائل انتخابات از نقش موثر و سرنوشت سازی برخوردارند.

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در زمینه مبلمان شهری، فضاهای آموزش عالی، صنعت و ... در شهرستان در دست انجام قرار دارد که این اقدامات را در نشست بعدی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۴ دی ۱۳۹۹ / ۲۰:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99100403213
  • خبرنگار : 50037