معاون استاندار لرستان:

نساجی بروجرد در شرایط سخت اقتصادی بخشی از نیاز داخلی را تامین کرده است

معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: واحد نساجی بروجرد در شرایط سخت اقتصادی بخشی از نیاز داخلی را تامین کرده است.

 اسد عبدالهی امروز چهارم دی ماه در جریان بازدید از کارخانجات نساجی بروجرد اظهار کرد:  مسئولین استان نگاه ویژه‌ای به نساجی دارند.

 وی تصریح کرد:  سال گذشته و امسال واحدهای اقتصادی دچار مشکلات اقتصادی شدند که این مشکلات شدت و ضعف داشت.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در جریان سیل نیز  برای واحدهای اقتصادی مشکلاتی پیش آمد و همچنین در تحریم‌ها فروش مواد اولیه، فروش کالا و صادرات انها دچار مشکل شد.

عبدالهی اضافه کرد: واحد نساجی کمتر آسیب دیده اما  برخی از واحدها کامل تعطیل شدند ولی بازار فروش واحد نساجی بر اثر کرونا کاهش یافت و با محدودیت‌های مواجه شد.

وی بیان کرد: از بازدید قبلی تاکنون تغییرات خوبی در نساجی بروجرد به وجود آمده و خط تولید به‌روزرسانی شده و با شرایط روز تطبیق داده شده است.

معاون اقتصادی استاندار لرستان ادامه داد: تیم جدیدی که آمده و می‌خواهد کار کند امیدوارم به سمتی حرکت کند که  شرایط از وضعیت موجود مطلوب‌تر شود هرچند که اعتقاد داریم از نظر تولید  و تنوع تولید وضعیت خوبی دارد.

عبدالهی عنوان کرد: امیدواریم در سفر بعدی شاهد افتتاح خط جدید باشیم و نقطه مثبتی که در واحد نساجی بروجرد وجود دارد این بوده که پایه خوبی برای توسعه آن پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی به این واحد کمک کرده‌اند و  می‌طلبد مسئولین ارشد استان و شهرستان نگاه ویژه‌ای به این واحد دارند.

معاون اقتصادی استاندار لرستان تصریح کرد: کارخانجات نساجی بروجرد در شرایط سخت اقتصادی که یک جنگ تمام عیار بوده توانسته است بخشی از نیاز داخلی را تامین کند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99100403001
  • خبرنگار : 50175