مدیر کمیته امداد اسدآباد خبر داد

۱۷۰۰ تهرانی حامی طرح اکرام ایتام کمیته امداد اسدآباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد گفت: از ۲۹۰۲ حامی سخاوتند طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد ۱۷۰۰ نفر تهرانی هستند.

بهنام لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشت ماه امسال حامیان طرح اکرام و ایتام این شهرستان  یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان  کمک نقدی و غیرنقدی پرداخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰۰ نفر از حامیان طرح اکرام و ایتام این شهرستان را حامیان اسدآبادی و همدانی تشکیل می‌دهند، یادآور شد: در حال حاضر ۴۰۲ فرزند نیازمند غیریتیم طرح محسنین و ۳۲۹ نفر فرزند طرح ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسدآباد بوده که توسط این حامیان حمایت مادی و معنوی می‌شوند.

لطفی با اشاره به اینکه بیشترین حامیان اسدآبادی طرح اکرام و ایتام شهرستان را فرهنگیان تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: فرهنگیان اسدآبادی در حال حاضر ماهیانه ۱۱ میلیون تومان برای طرح اکرام و ایتام به حساب این طرح واریز می‌کنند.

وی در ادامه از پرداخت بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات توسط کشاورزان اسدآبادی از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: تعهد امسال زکات شهرستان دو میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بوده که تاکنون از این میزان تعهد حدود ۵۰ درصد آن محقق شده است.

لطفی همچنین با اشاره به  نوسازی صد درصدی مساکن آسیب‌دیده ناشی از سیل سال گذشته مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان، خاطرنشان کرد: در بارش‌های سیل‌آسای فرودین سال گذشته ۱۶۷واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی کمیته امداد اسدآباد دچار آسیب شد که از این تعداد، ۲۲ واحد توسط سپاه ناحیه مقاومت شهرستان و ۱۴۵ واحد توسط کمیته امداد احداث شد.

به گزارش ایسنا؛ شهرستان اسدآباد دارای ۴۲۹۰ خانوار بوده که ۱۰ هزار نفر از این جمعیت مدد جوی کمیته امداد هستند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99100302433
  • خبرنگار :