پاکدل: برای حفظ میزبانی به موقع اقدام کردیم/ گزینه سرمربی تیم ملی مشکلش حل شود اعلام خواهیم کرد

رئیس فدراسیون هندبال گفت: هفته گذشته فدراسیون هندبال آسیا به ما گفت اگر وضعیت شیوع کرونا در ایران قرمز باشد میزبانی تغییر خواهد کرد که ما به موقع اقدام کردیم و فعلا مشکل حل شده است.

علیرضا پاکدل در گفت و گو با ایسنا در خصوص مسائل پیش آمده در مورد میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا اظهار کرد: فدراسیون هندبال آسیا هفته گذشته با ما در مورد میزبانی شیراز صحبتی داشت که اگر شرایط شیوع کرونا در ایران همچنان قرمز باشد ممکن است در میزبانی مشکلی پیش بیاید و میزبانی را از ایران بگیرند.
رییس فدراسیون هندبال در ادامه گفت: بلافاصله ما با صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک که در عمان بود و علی‌نژاد صحبت کردیم و اهمیت میزبانی مسابقات را برای ایران شرح دادیم. خوشبختانه با پیگیری صالحی امیری و مذاکره اش با شیخ احمد در حاشیه مراسم اجلاس المپیک آسیا، مشکل فعلا حل شده و گفتند اگر شرایط در آن زمان حاد نباشد مشکل حل خواهد شد.

پاکدل گفت: تاکنون هم هیچ نامه رسمی ارسال نشده است. خداراشکر به موقع ورود کردیم و همان لحظه که آسیا به ما اطلاع داد ما هم پیگیری کردیم و با تلاش صالحی امیری و علی‌نژاد مشکل حل شد.

رییس فدراسیون هندبال در خصوص نهایی شدن وضعیت سرمربی خارجی تیم ملی هندبال گفت: به دلیل کرونا کمی مشکل داریم. گزینه‌ای هم که طرف قرارداد ما است برای خروج از کشور به مشکل خورده است. این‌ها مقداری کار ما را برای قرارداد و نهایی کردن سخت کرده است. ما در هفته گذشته هر روز بحث را پیگیری کردیم و امیدواریم زودتر نهایی شود.

وی در پایان گفت: اگر مشکلات با گزینه مورد نظر حل شود و مشکل خروج از کشورش را حل کند ظرف دو هفته آینده سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99093023123
  • خبرنگار : 71552