با حضور رئیس کل دادگستری اردبیل؛

ساختمان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری اردبیل افتتاح شد

با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل ساختمان جدید مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اردبیل راه اندازی شد.

29 آذر در این مراسم رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری اردبیل اظهار کرد: با تأمین اعتبار از محل منابع داخلی و همچنین مرکز کشور، با صرف هزینه یک میلیارد و 200 میلیون تومان در 450 متر مربع ساختمان جدید احداث و در اختیار کارشناسن قرار گرفت.
فرج الله رشیدمردان تصریح کرد: در حال حاضر 300 نفر کارشناس در این مجموعه فعالیت می کنند که قرار است در سالجاری نیز 200 نفر که در آزمون پذیرفته شدند، به این مجموعه اضافه شوند.
وی گفت: ما تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا با کمک کارشناسان در 40 رشته به همشهریان ارائه خدمات کنیم تا در تحقیق و بررسی پرونده های قضایی، با نظر کارشناسی یاریگر قضات در صدور آرا باشیم.
رئیس مرکز کارشناسن رسمی دادگستری استان اردبیل افزود: آزمون 99 برگزار و در این آزمون 195 نفر برگزیده شدند که قرار است آزمون شفاهی و مصاحبه نیز از این افراد انجام شده و در نهایت نفرات برگزیده به عنوان کارشناس رسمی فعالیت خود را با مجموعه ما آغاز کند.
رشیدمردان به افزوده شدن هشت رشته جدید به مجموعه رشته کارشناسی در استان اشاره کرد و ادامه داد: ما به تناسب نیاز مجموعه قضایی و شرایط پرونده همه ساله ارزیابی های خودمان را انجام می دهیم تا تعداد کارشناسان مورد نیاز را براساس نیازسنجی انجام شده جذب کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قطعا در ارائه نظرات کارشناسی هیچ رابطه دیگری مورد توجه و مد نظر نبوده و کارشناسان ما سعی می کنند بدون وابستگی شغلی و اداری به یک مجموعه خاص، نظر کارشناسی خود را به صورت مستدل و براساس تجربه و تحقیق ارائه کنند تا در صدور آرا در محاکم قضایی مورد توجه قرار گیرد.
رشید مردان اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا یک شرایط مطلوب و مناسب را در ارائه خدمات به هموطنان در استان اردبیل مهیا کنیم که قطعا مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سعی خواهد کرد تا از فضای جدید احداثی در جهت ارائه خدمات مطلوب و کیفی تر به مردم بیش از گذشته استفاده کند.
انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ آذر ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99092922651
  • خبرنگار :