استاندار کرمان:

مدیران به دنبال توجیه نباشند/ کار غیرقانونی از کسی نمی خواهیم

استاندار کرمان خطاب به مدیران گفت: باید از ظرفیت ها استفاده کنیم و نباید به دنبال توجیه باشیم.

دکتر"علی زینی وند" پیش از ظهر امروز ۲۷ آذرماه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با اشاره به اینکه هر چه بیشتر وارد تار و پود مسائل اجرایی می شویم، پیچیدگی های قوانین بیشتر مشهود است، اظهار کرد: قوانین و مقرراتی که به دست و پای کشور پیچیده و کشور را در یک چالش عجیب قوانین دست و پا گیر انداخته است.

وی افزود: نظام کارمند محوری فساد آور است و در همه دولت ها فساد بوده و همواره گسترده تر می شود.

زینی وند با اشاره به تعدد و تکثر قوانین و مشکلات تحریم تصریح کرد: نباید بنشینیم و بگذاریم کشور فلج شود.

استاندار کرمان با اشاره به سطح بالای تجربه و دانش مدیران استان عنوان کرد: باید از ظرفیت ها استفاده کنیم و نباید به دنبال توجیه باشیم.

وی خطاب به مدیران با بیان اینکه کار غیرقانونی از کسی نمی خواهیم، افزود: طرح هایی که راهکار قانونی ندارد کنار بگذارید. دستگاه نظارتی باید کار خود را انجام بدهد و باید کم کاری ها را کنار بگذاریم؛ وقتی توجیه می کنیم وضعیت اینگونه می شود.

زینی وند با اشاره به افتتاح مرکز مانیتورینگ پنجره واحد در اتاق بازرگانی کرمان گفت: این این کار را قبول داریم و مصمم هستیم این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه در بحث گازرسانی به صنایع اعلام شده سرمایه گذار پای قرارداد نمی آید، عنوان کرد: سرمایه گذاری که ولو اقتصاد استان به آن موکول باشد، نازش را نمی کشیم و باید پای کار بیایند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99092721152
  • خبرنگار : 50187