فرماندار عنوان کرد

از نتایج طرح شهید سلیمانی می‌توان کاهش ورودی بیماران در ورامین را مشاهده کرد

فرماندار شهرستان ورامین گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تا کنون، ۱۲۸ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

حسین کاغذلو چهارشنبه ۲۶ آذرماه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: محدودیت‌های هوشمند کرونایی همزمان با سراسر کشور از ابتدای آذرماه در شهرستان ورامین آغاز شد و با توجه به شرایط نارنجی اعلام شده در شهرستان، محدودیت فعالیت مشاغل ۳ و ۴ ، ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی و ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در این شهرستان اجرا گردید.

وی گفت: از زمان اجرای این طرح تا کنون، هزار و ۵۵۰ خودروی ناقض محدودیت تردد در ورامین  و خودروهای عمومی که راننده آنان از ماسک استفاده نکرده بودند، جریمه شدند.

وی تصریح کرد: دوربین‌های هوشمند نصب شده در شهرستان و نیز دو گروه از پلیس راهور با حضور در مناطق مختلف نسبت به اجرای دقیق این محدودیت اقدام می‌کنند و این نظارت تا پایان اجرای این طرح که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام می‌شود، ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر لزوم پایبندی تمامی مشاغل به اجرای محدودیت‌های کرونایی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: در برخورد با نقض کنندگان قانون و کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، کوتاهی نمی‌شود و اتحادیه‌های صنفی موظفند تا متخلفین را به پلیس اماکن معرفی و سریعا نسبت به پلمب آنان اقدام کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق مختلف شهرستان ورامین گفت: این طرح با همکاری ۱۸۰ پایگاه بسیج و ۳۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان با مشارکت شبکه بهداشت و درمان ورامین اجرا می‌شود که نتایج این طرح مهم را می‌توان در کاهش ورودی بیماران سرپایی و بستری به بیمارستان‌های شهید مفتح و شهدای ۱۵ خرداد مشاهده کرد.

فرماندار ورامین افزود: از ابتدای هفته جاری و تا کنون در قالب این طرح از ۴۷ نفر تست کرونا گرفته شده که از این تعداد ۲۴ نفر تست سریع و ۲۳ نفر تست PCR گرفته شده است.

وی افزود: ارائه حمایت‌های بهداشتی درمان از ۴۱ خانواده، ارائه ۱۵ بسته حمایتی معیشتی و قرنطینه خانگی ۱۵ نفر از دیگر اقدامات صورت گرفته در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان ورامین طی هفته جاری است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99092620154
  • خبرنگار : 50291

برچسب‌ها