یک عکاس زنجانی عنوان کرد

ارتقای رتبه عکاسی زنجان با انسجام در بین عکاسان

یک ‌عکاس زنجانی موفق به کسب مقام دوم در بخش تک‌عکس جشنواره تلویزیونی مستند شد.

بهرام بیات در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حضور هنرمندان در جشنواره‌های مختلف، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف همراه با عکاسی یا هنرهای دیگر و شرکت در آن‌ها علاوه بر ایجاد یک چالش و رقابت، در پیشرفت هنرمندان نیز موثر است.

وی افزود: علاوه بر اینکه شرکت در جشنواره‌ها ‌فرصت خوبی است تا هنرمندان بتوانند آثار خود را به افراد دیگر نیز نشان دهند، ارسال آثار به جشنواره باعث ایجاد چالش و رقابت در فرد نیز می‌شود که تحقیق و مطالعه‌ای که در ادامه این چالش ایجاد می‌شود، در موفقیت افراد موثر خواهد بود.

این عکاس زنجانی در رابطه با جشنواره تلویزیونی مستند نیز تصریح کرد: چهارمین دوره جشنواره تلویزیونی مستند امسال نیز توسط شبکه مستند در سه بخش مستندنگاری، فیلم و عکس برگزار شد. این جشنواره هر ساله با کیفیت مناسب و استقبال خوبی توسط فیلم‌سازان و عکاسان برگزار می‌شود.

بیات با بیان اینکه جشنواره تلویزیونی مستند فرصت خوبی برای افرادی که در ژانر اجتماعی کار می‌کنند برای رقابت است، ادامه داد: هر ساله اختتامیه جشنواره با شرکت افراد زیادی و با شور و نشاط برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط با حضور داوران، دبیران و برگزیدگان جشنواره برگزار شد.

عکاس زنجانی با بیان اینکه در بخش تک عکس جشنواره تلویزیونی مستند موفق به کسب مقام دوم شده‌ است، بیان کرد: ۹۷۰ عکس به بخش تک عکس جشنواره ارسال شده ‌بود که بعد از داوری نهایی ۳۰ اثر به بخش نهایی این بخش تک عکس راه یافته و در نهایت ۶ نفر به عنوان نامزد دریافت جایزه این بخش معرفی شدند.

وی با بیان اینکه اگر عکاسان زنجانی در هر ژانری که فعالیت می‌کنند با هم انسجام داشته‌ باشند، می‌توانند رتبه عکاسی استان را ارتقا داده و توجه سایر عکاسان را نیز به استان بیشتر کنند، خاطرنشان کرد: انسجام عکاسان در استان می‌تواند باعث ایجاد فرصت‌های خوبی مانند برگزاری ورکشاپ توسط اساتید درجه یک کشور را به وجود آورد تا همه عکاسان استان از آن استفاده کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99092418478
  • خبرنگار : 50295