به منظور حمایت از فعالیت‌های بخش خصوصی صورت می‌گیرد

نمایش مصنوعات هنری در ایستگاه‌های قطار شهری مشهد

مدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد به عنوان معین اقتصادی منتخب استانداری و به منظور حمایت از فعالیت‌های تولیدی بخش خصوصی، آثار هنرمندان صنعت سنگ‌تراشی را در ایستگاه‌های قطار شهری به نمایش خواهد گذاشت.

علی قناویزچی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در اولین گام، آثار کارگاه‌های تولید مصنوعات سنگ سرپانتین با همکاری شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد، در ویترین و غرفه‌های موجود در ایستگاه‌های قطار شهری به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم اکران این آثار در کنار معرفی هنرمند و ایجاد زمینه سفارش خرید شهروندان به برندسازی و رونق بیشتر این صنعت و سایر تولیدات هنرمندان و صنعتگران مشهدی منجر شود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد افزود: پس از فراخوان و شناسایی فعالان این صنعت و با انجام هماهنگی‌های لازم غرفه‌های مورد نظر ظرف چند روز آینده تحویل هنرمندان شده و نمایش آثار ایشان انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، هنرمندان فعال در حوزه سنگ سرپانتین می‌توانند برای اکران آثارشان در محل‌های مذکور با شماره تلفن ۳۱۲۹۲۱۳۳  اداره معین اقتصادی شهرداری مشهد تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99092418397
  • خبرنگار : 50378