تماس امن چیست و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

نامبر مسکینگ (Number masking) سرویسی است که در ایران آن را با نام تماس امن می شناسند و بهترین روش برای پنهان سازی شماره از سایر مشتریان یک سرویس است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویپ نود و هشت، به واسطه تماس امن طرفین یک کسب و کار (به عنوان مثال سرویس دهنده و سرویس گیرنده، خریدار و فروشنده) بدون اطلاع از شماره مخابراتی طرف مقابل از طریق یک شماره واسط بتوانند با یکدیگر تماس صوتی بگیرند.

ویپ ۹۸ با همکاری اپراتورهای برتر کشور ضمن ارائه خدمات به چند کسب و کار بزرگ، آماده ارائه این سرویس به کسب و کارها و استارتاپ ها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. این محصول تمامی الزامات قانونی جهت ارایه سرویس را داراست.

این سامانه ایده‌آل مناسب مشاغلی است که اطلاعات مشتری را با شخص ثالث به اشتراک می‌گذارند و امکان برقراری ارتباط مستقیم را بدون نیاز به اپراتور خارجی یا اشتراک‌گذاری جزئیات تماس مشتری، فراهم می‌آورند.

به طور مثال مرکز مشاوره آنلاین حقوقی که از تماس امن استفاده می‌کند، برای برقراری ارتباط بین کارشناس حقوقی و مشاوره گیرنده؛ بدون اینکه شماره تلفن‌های آنها را در معرض نمایش یکدیگر بگذارد، خدمات مشاوره تلفنی ارائه می‌دهد. در واقع در تماس امن به جای اتصال مستقیم دو نفر، از پلی برای اتصال آنها و محافظت از اطلاعات خصوصی‌شان استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از سامانه تماس امن

امنیت و حفظ حریم خصوصی، اصلی‌ترین نگرانی‌ افراد علی الخصوص هنگام صحبت با تلفن است؛ اما حفظ حریم شخصی تنها مزیت سیستم مدرن تماس امن نیست؛ بلکه عوامل دیگری مانند موارد زیر به عنوان مزیت‌های تماس امن به شمار می‌روند:

ناشناس ماندن کاربر

با استفاده از سامانه تماس امن برای ارائه خدمات، شماره‌های شخصی هر دو طرف نقاب‌دار شده و ناشناس می‌مانند و محیطی امن و بدون اختلال برای ارتباطی امن ایجاد می‌شود.

تجربه مشتریان

دانستن اینکه شماره شما ایمن است، خیال کاربران را آسوده نموده و آماده برقراری ارتباط با مشاغل و دریافت خدمات خواهد نمود.

کنترل ارتباطات

سیستم تماس امن، ابتدا با تنظیم پیام‌های صوتی و پاسخ خودکار برای کنترل زمان تعامل کاربران با یکدیگر و در مرحله دوم، با نگه داشتن طرفین بر روی یک خط تلفن، مانع از این می‌شود که افراد از طریق ارتباطات خصوصی دچار مشکل شوند.

بهینه سازی

با استفاده از تماس امن، دیگر نیازی به اپراتوری که مسئولیت برقراری ارتباط بین طرفین را داشته باشد، نیست.

ضبط مکالمات

تمامی تماس‌ها در سیستم تماس امن، قابل پیگیری است زیرا کلیه مکالمات در مرکز تلفن ضبط می‌شوند.

کسب اعتبار

در صورتی که کسب و کاری از سیستم تماس امن استفاده کند، مشتری با آگاهی از حفظ حریم خصوصی وی، به خدمات شرکت اعتماد بیشتری نموده و در نتیجه این سامانه سبب افزایش اعتبار شرکت خواهد شد.

تماس رایگان

برقرای ارتباط در سامانه تماس امن، کاملاً رایگان بوده و هیج هزینه‌ای بر کارشناس و مشتری تحمیل نخواهد شد.

کاهش شکایات

استفاده از سرویس تماس امن، علاوه بر اینکه میزان رضایت کاربران را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد، دغدغه و نگرانی شرکت‌های خدمات دهنده را تا نیز حد زیادی کاهش می‌دهد، چرا که با کاهش شکایات مشتریان، شرکت‌ها قادر خواهد بود وقت و انرژی خود را روی روش‌های رشد و توسعه کسب و کار متمرکز نموده و بازدهی و عملکرد کلی خود را بهبود بخشند.

تماس امن مورد استفاده چه کسب و کارهایی است؟

. تاکسی‌های آنلاین (پنهان سازی شماره راننده و مسافر)

. شرکت‌های اینترنتی (پنهان سازی شماره مشترک و نصاب اینترنت)

. اپلیکیشن‌های خرید و فروش (پنهان سازی شماره فروشنده و خریدار)

. سامانه‌های مشاوره تلفنی (پنهان سازی شماره مشاور و متقاضی مشاوره)

. و ...

انتهای رپرتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۲۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99092318025
  • خبرنگار : 30054