ارسال پیامک تبلیغاتی در دوران کرونا

ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشتریان کسب و کارهای متفاوت باعث ایجاد حس رضایت در مشتریان می‌شود و آنها را تشویق می‌کند که خدمات یا محصولات مورد نیاز خود را از مجموعه یا فروشگاه شما تهیه کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فراپیامک، پیامک تبلیغاتی، یکی از انواع پیامک هاست که به منظور تبلیغات کسب و کار و برند در قالب اس ام اس به گروهی از مشتریان ارسال می‌شود.

پیامک تبلیغاتی

 با وجود بیماری جدید کروناویروس نیز ارسال پیامک تبلیغاتی در بسیاری از کسب و کارها بیشتر شده است، بخصوص شرکت های بزرگ سعی می‌کنند اطلاعات لازم را در این دوران به دست مشتریان خود برسانند و به آن ها نشان دهند که برایشان اهمیت بسیاری قائل هستند و با این عمل، نظر مشتریان خود را هر چه بیشتر جلب کنند و در آن ها حس وفاداری ایجاد نمایند.

روش های ارسال پیامک تبلیغاتی به همراه لینک

 همواره امکان دارد شرایطی پیش بیاید که کسب و کار افراد را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود که درآمد بعضی از آن ها، افت قابل توجهی داشته باشد که بیماری کرونا مثال واضحی از این شرایط است؛ به طوری که تقریبا همه کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده و هر کسب و کاری که نتواند از روش های بازاریابی جدید مثل ارسال پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتریان استفاده کند، از رقبای خود عقب خواهد ماند.

در شرایط بسیار بد اقتصادی در دوران کرونا، مسلما کسی به دنبال پخش و فروش محصولات و تبلیغات خود با هزینه کلان نیست، بلکه همه مشاغل ترجیح می‌دهند از روش های کم‌هزینه‌تر مانند ارسال پیامک تبلیغاتی به همراه لینک مخصوص (سایت یا صفحه خرید محصول) استفاده کنند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و محصول خود را به فروش برسانند یا خدمات خود را ارائه دهند.

آشنایی با معتبرترین نمایندگی پنل پیامک و روش های ارسال پیامک تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا با توجه به نوع کسب و کار خود مشتریان بیشتری را در دوران کرونا جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید:

۱- ارسال پیامک به تفکیک شهر و محله به همراه لینک سایت یا ...

۲- ارسال پیامک از روی نقشه با لینک مربوطه در دوران کرونا ویروس

۳- ارسال پیامک براساس سن و جنسیت با لینک آن با وجود کرونا ویروس

۴- ارسال پیامک بر اساس کد پستی به همراه لینک با توجه به شرایط موجود

۵- ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف با لینک مربوطه

۶- ارسال پیامک بر اساس دکل BTS با لینک مرتبط با آن در دوران وجود بیماری کرونا

۷- ارسال پیامک بر اساس پیش شماره با لینک آن و وجود کوید ۱۹

۸- ارسال پیامک از روی نقشه به همراه لینک آن در دوران بیماری کرونا

۹- ارسال پیامک بر اساس پیش شماره به همراه لینک آن در زمان کرونا ویروس

افزایش فروش از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی

توجه به نکات زیر در ارسال پیامک تبلیغاتی به همراه لینک در دوران کرونا به جذب مشتریان بیشتر و افزایش خرید از فروشگاه شما کمک خواهد کرد:

. در نظر گرفتن امتیاز برای مشتری در متن پیامک تبلیغاتی با لینک این پیامک

. انتخاب متن پیامک تبلیغاتی مناسب به همراه لینک آن

. انتخاب زمان مناسب برای ارسال پیامک با لینک لازم

تولید بهترین پیام تبلیغاتی در دوران کرونا

هر چند ارسال پیامک تبلیغاتی می‌تواند به جذب مشتریان بیشتر در دوران کرونا کمک کند، اما باید تبلیغات پیامکی انبوه خود را به نحوی برنامه ریزی کنید که تاثیر منفی روی مشتریان نداشته باشد. پس بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

۱- برای تبلیغ در دوران کرونا به تیترهای تبلیغاتی خود خیلی دقت کنید و با توجه کامل به شرایط موجود تبلیغ خود را تهیه کنید.

۲- از تبلیغ غیرمستقیم استفاده کنید و سعی کنید خدمات خود را به صورت غیر مستقیم ارائه دهید مثلا می‌توانید از محتوای آموزشی در تبلیغ خود استفاده کنید.

۳- پست های اینستاگرام را دنبال و مشاهده کنید و سعی کنید از آن ها در تبلیغات نویسی خود ایده بگیرید.

۴- تبلیغی که بیشترین بازخورد را به شما داده را تکرار کنید و بودجه شرکت خود را برای آن هزینه نمایید.

مزایای پیامک تبلیغاتی در دوران کرونا

۱- هزینه تبلیغاتی پیامک در این دوران نسبت به روش های دیگر برای تبلیغ محصولات و یا خدمات کم تر است.

۲- با ارسال پیامک تبلیغاتی در دوران بیماری کرونا شرکت ها و افراد می‌توانند مخاطب هدف خود را بهتر مشخص کنید.

۳- جلوگیری از اجتماع مردم در فروشگاه ها برای انتخاب محصول مورد نظر خود و کاهش انتقال این ویروس

۴- جلوگیری از صرف زمان برای رفت و آمد به بیرون و همچنین، استفاده کمتر از وسایل نقلیه که می‌توانند از مکان های مهم در انتقال کرونا ویروس باشند.

۵- افزایش زمان برای انتخاب یک محصول بهتر با خواندن پیام های تبلیغاتی برای افراد خانواده و مشورت با آن ها برای خرید وسیله مورد نیاز یا انتخاب بهترین راه حل ممکن برای انجام امور روزانه.

۶- فرصت بیشتر برای بررسی ویژگی های وسیله ای که قصد خرید آن را دارید و یا خدمات مورد نیاز خود؛ از طریق این پیامک های تبلیغاتی

سخن پایانی

ارسال پیامک تبلیغاتی در دوران کرونا یکی از روش های بسیار موثر در افزایش فروش و کسب درآمد است. اما برای ارسال این پیامک های تبلیغاتی باید از یک پنل ارسال پیامک تبلیغاتی معتبر استفاده کنید که تمام ویژگی های لازم و مورد نیاز شما را داشته باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان با فراپیامک تماس بگیرید. فراپیامک معتبرترین و تخصصی ترین سایت ارسال پیامک تبلیغاتی است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • دوشنبه/ ۱۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99091713406
  • خبرنگار : 30054