خرید بسته های اس ام اس تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی به پیامکی اطلاق می‌شود که به منظور معرفی محصولات یا خدمات ارسال می‌شود. براساس آخرین آمار اعلام شده، دو سوم صاحبان تلفن همراه در سراسر دنیا از سرویس پیامک استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فراپیامک، اس ام اس تبلیغاتی در بسیاری از کسب و کارها، بخصوص کسب و کارهایی که با اینترنت و به صورت مجازی انجام می‌گیرند، کاربرد دارد و یکی از بهترین روش های تبلیغ و بازاریابی محصولات و ارائه خدمات به مشتریان است که می‌تواند باعث افزایش فروش محصول و ارائه هر چه سریع تر و بهتر خدمات شرکت ها به مشتریانشان شود.

اس ام اس تبلیغاتی

همان طور که از نام آن مشخص است، تبلیغ پیامکی یا اس ام اس و یا پنل پیامکی روشی است که از طریق آن محصول یا خدمات خود را در قالب اس ام اس تبلیغاتی به افراد معرفی می‌کنیم.

مزایای اس ام اس تبلیغاتی در کسب و کار

هر روشی دارای خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود است که ممکن است هیچ روش دیگری این ویژگی ها را نداشته باشد و اس ام اس تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنا نیست که در زیر ویژگی ها و مزایا  آن را برمی‌شماریم:

۱. ارسال فوری اس ام اس تبلیغاتی

ارسال اس ام اس تبلیغاتی در مقایسه با دیگر روش های بازاریابی نیاز به زمان زیادی ندارد و کافی است بعد از خرید و یا تهیه متن مورد نظر خود؛ آن را در کوتاه ترین زمان و با فشردن یک دکمه از گوشی یا کامپیوتر برای هزاران نفر ارسال کنید و یا می‌توانید چند نوع پیامک با متن های متفاوت در کسری از ثانیه به مشتری خود برسانید.

۲. سرعت در تحویل و مشاهده اس ام اس

اس ام اس ها در زمان بسیار محدودی به دست مشتریان می‌رسند که براساس تحقیقات انجام‌شده زمان تحویل پیامک یا ارسال اس ام اس تبلیغاتی به تلفن های همراه کمتر از ۱۰ ثانیه است و از آن جا که بیشتر افراد به صورت مداوم گوشی های خود را در دست دارند، بنابراین، زودتر پیامک ارسال شده را نسبت به دیگر روش های تبلیغ، مشاهده می‌کنند.

۳. نرخ تبدیل بالا 

تبلیغات پیامکی اگر به درستی انجام گیرند، بالاترین نرخ تبدیل را خواهند داشت و باید به این نکته توجه داشت که نرخ تبدیل بیشتر بر مشتریان فعلی تمرکز دارد تا مشتریان جدید.

۴. دریافت بازخورد سریع به مشتری

مهم است بدانید که مشتریان شما در رابطه با محصول و یا خدمات شما چه چیزی را دوست دارند و از چه چیزی خوششان نمی‌آید و تحقیقات نشان می‌دهند از طریق نظر سنجی هایی که به وسیله ارسال اس ام اس تبلیغاتی در مورد محصولات در سایت به آن ها ارائه می‌دهید، کمتر از ۶ ثانیه این اطلاعات را به دست می‌آورید.

۵.  توجه به محیط زیست 

اس ام اس تبلیغاتی در مقایسه با تبلیغات کاغذی و محیطی هیچ ضرری به محیط زیست وارد نمی‌کند؛ بنابراین، این شیوه برای کسب و کار مناسب تر از هر روش دیگری در برخورد با محیط زیست است.

۶. سازگاری پیامک تبلیغاتی با انواع گوشی ها 

از دیگر مزایای اس ام اس تبلیغاتی سازگاری آن با تمام گوشی های تلفن همراه است و از آن جا که بیشتر کاربران در کار با گوشی موبایل، مهارت دارند، بنابراین، جای نگرانی در مورد ندیدن تبلیغات توسط آن ها نیست و خرید این اس ام اس ها به‌صرفه است.

۷. امکان شخصی سازی پیامک

در اس ام اس تبلیغاتی می‌توان پیام ها را برای مشتری شخصی سازی کرد و پیام ها را بر اساس نام، شغل فعلی و میزان تحصیلات او تهیه و برایش ارسال کنید و در خرید آن نیز می‌توانید این مسئله را در نظر بگیرید.

۸. ارتباط مستقیم و سریع پیامک با مخاطب

ارتباط از طریق اس ام اس تبلیغاتی همانند گفت و گوی مستقیم با مشتری است؛ زیرا از طریق گوشی انجام می‌گیرد و اغلب ما همواره گوشی خود را در دست داریم و حتی بدون آن از منزل خارج نمی‌شویم!

۹. پیامکها، مقرون به صرفه هستند!

با اینکه اس ام اس تبلیغاتی نتایج سریع تر و بیشتری به دست تبلیغ‌کنندگان می‌دهد، اما با هزینه پایین تری نسبت به دیگر روش ها، خرید و ارسال می‌شود و شما می‌توانید با مبلغ کمتر تعداد بسیار زیادی مشتری را مورد هدف قرار دهید.

نکات مهم در ارسال و خرید پیامک تبلیغاتی

۱. پیامک ساده و قابل فهم 

در خرید اس ام اس تبلیغاتی برای خود و یا ارسال آن برای مشتری در نظر داشته باشید که پیام شما باید قابل فهم و روان باشد تا مشتری بتوانید مفهوم آن را به خوبی درک کند و بازخورد مورد نظر را برایتان داشته باشد.

۲. فراهم کردن یک گفتگوی مناسب و چند جانبه

توجه داشته باشید که به هنگام خرید بسته اس ام اس تبلیغاتی برای خود و یا ارسال آن به مشتری یک ارتباط مثبت رضایت بخش و مناسب بین شما و مشتریانتان و یا سایتی که از آن بسته پیامکی خود را خریداری می‌کنید، ایجاد شود؛ به طوری که این خرید و ارسال پیامک ادامه پیدا کند.

۳. وقت شناس باشید

 به هنگام خرید بسته تبلیغاتی و یا ارسال آن به مشتری وقت شناس باشید و در زمان مناسب این کار را انجام دهید؛ برای مثال، خرید آن توسط شما اگر در زمانی باشد که سایت شرکت پیامکی تخفیف دارد، بهتر است و هزینه کمتری برای شما به همراه خواهد داشت و ارسال این اس ام اس ها برای مشتریان هم باید زمانی باشد که آن ها به این تبلیغات نیاز دارند.

سخن پایانی

در متن بالا در مورد اس ام اس تبلیغاتی برای شما توضیح دادیم و آن را با دیگر روش های تبلیغاتی مقایسه کرده و مزایای این روش را نیز ذکر کردیم؛ همچنین، به چند مورد از نکات به هنگام خرید پنل اس ام اس و ارسال این پیامک ها اشاره کردیم و اگر این متن را کامل بخوانید می‌توانید از آن برای موفقیت در کسب و کار خود استفاده کنید و بیشتر با مفهوم اس ام اس تبلیغاتی آشنا شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۱۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99091612368
  • خبرنگار : 30054