بهنام بیات در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا شرکت برق استان اقدام به ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان کرده است، گفت: شهروندان میتوانند از سه طریق خدمات مورد نیاز خود بدون مراجعه به واحدهای شرکت برق دریافت کنند.
وی ادامه داد: روش اول نصب اپلیکیشن " برق من" بر روی تلفن همراه است که از طریق آن مشترکان میتوانند به راحتی صورتحساب پرداخت کنند، بدهی خود را مشاهده و درخواستهای خود را برای رسیدگی ارجاع دهند و بعد پیگیر نتیجه آن باشند.
وی توضیح داد: در روش دوم مشترکان میتوانند با سامانه ۱۵۲۱ تماس بگیرند و خدمات مناسب خود را دریافت کنند و در روش سوم هم مشترکان می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق البرز از خدمات لازم برخوردار شوند.
بیات اضافه کرد: از زمان ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان، میزان مراجعه حضوری مردم به شرکت برق ۵۰ درصد کاهش یافته است.
انتهای پیام