رئیس شبکه بهداشت و درمان شوط اعلام کرد

اهدای لوازم بیمارستانی توسط خانواده ای خیر در شوط به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شوط از مساعدت ۱۰۰میلیون تومانی یک خانواده خیر برای تهیه اقلام بیمارستانی در این شهرستان خبر داد.

دکتر رضائیه آزادی در گفت و گو با ایسنا با تاکید براینکه یک خانواده در خیرات پدر مرحومشان برخی اقلام پزشکی به شبکه بهداشت و درمان شوط اهداء کردند، افزود: ۹ دستگاه توزین وزن به ارزش ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان جهت استفاده در خانه های بهداشت در روستاها خریداری و اهدا شد.

وی در ادامه افزود: یک دستگاه پمپ آنفوزیون و یک دستگاه الکتروکاردیوگراف به ارزش ۵۰میلیون تومان نیز از سوی این خانواده به بیمارستان شهداء اهدا شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو همچنین با اشاره به اینکه ۱۰عدد کپسول اکسیژن به ارزش ۴۰ میلیون تومان نیز جهت استفاده به انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی و استفاده بیماران بستری در منزل نیز از سوی این خانواده خیر خریداری و اهدا شد.

به گفته دکتر رضائیه حمایت های مردمی و خیرین سلامت در زمان مقابله با بحران کرونا می تواند کمک زیادی به جبهه سلامت شهرستان کند به گونه ای که مشاهده این حجم از مسئولیت پذیری مردم و همدلی آنها در کنار تیم سلامت و درمان از نشانه های فرهنگ والا و تمدن اصیل مردم کشورمان است.

وی افزود: حقیقتا این همراهی و همدلی مردم به همکاران ما انرژی مضاعفی می بخشد تا با تلاش هرچه تمام تر به مرافبت از بیماران بپردازند  و به امید  الهی و همدلی مردم، کرونا را شکست می دهیم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۸ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99090805591
  • خبرنگار : 50145