مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان:

طرح قرارگاه های محله محور در ۲۱ محله اردستان اجرا شده است

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: تاکنون ۲۱ طرح قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی محله محور در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد تشکیل شده است. 

حسن ذبیحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن طرح قرارگاه حافظان سلامت محله محور در برنامه پیشگیری و کنترل بیماری کووید۱۹ که زیر مجموعه قرارگاه شهید سلیمانی فعالیت می کند این قرارگاه تاکنون همکاری قابل توجهی با شبکه بهداشت و درمان داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۱ طرح قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی محله محور در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد تشکیل شده است، افزود: اعضای این قرارگاه ها در موضوع آموزش، قرنطینه و تامین ارزاق معیشتی افراد بی بضاعت و... فعالیت می کنند. بدون شک بهترین راه برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا استفاده از ظرفیت‌های محلات اعم از مساجد، پایگاه‌های بسیج و خانه‌های بهداشت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذرماه گفت: هر چه محدودیت ها و کنترل ها را به درستی اجرا کنیم به همان میزان در پیشگیری و مهار ویروس کرونا موفق خواهیم بود به همین دلیل امیدواریم با فرهنگ اطلاع رسانی و اقناع مردم در مناطق مختلف، آنان را در اجرای این محدودیتها همراه سازیم.

ذبیحی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید بیش از گذشته جامعه را در برابر بیماری کرونا حساس کرد، افزود: افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و توجهی به دستورالعمل های بهداشتی نمی کنند، حقوق دیگران را زیر پا گذاشته و اقدام آنان تهدید علیه سلامت و امنیت عمومی جامعه است و باید با آنان برخورد قانونی و لازم انجام و به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان اردستان همچنان قرمز است و از ابتدای شیوع کرونا حدود ۱۰۴۶ نفر از اهالی شهرستان به این ویروس مبتلا شدند، گفت: متاسفانه تاکنون ۱۳۳ نفر از همشهریان اردستانی به علت ویروس کرونا فوت کرده اند.

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99090302359
  • خبرنگار :