رئیس شورای شهر اردبیل خبرداد

لغو پروژه مشارکتی کمپ اقامتی شورابیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از لغو قرارداد پروژه مشارکتی کمپ اقامتی شورابیل با اکثریت آرای اعضای شورای شهر اردبیل خبر داد.


جواد انصاری ۳۹ آبان در یکصد و بیست و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دور پنجم با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج به عنوان میراث گران‌سنگ امام راحل و انقلاب اسلامی، امروز در همه عرصه‌ها اسباب عزت و افتخار این کشور است.
وی تصریح کرد: بسیجیان دلاور در همه عرصه‌ها حضور آگاهانه در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی داشتند و قطعا در ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی به وظیفه خطیر خود به شایستگی عمل خواهند کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: آزادی سوسنگرد و شهیدانی که در این مسیر عزتمندانه تقدیم کردیم، برای همیشه تاریخ در سربرگ افتخارات و عظمت این ملت به یادگار خواهد ماند.
انصاری به برگزاری جلسات شورای شهر اردبیل در ایام کرونا با حضور اعضا و چند نفر از خبرنگاران اشاره کرد و افزود: ما تلاش می‌کنیم در کمتر از یک ساعت جلسات را جمع‌بندی کرده و با تاکید ستاد استانی کرونا، در جهت حل مشکلات مردم طرح‌ها و لوایح را مورد بررسی قرار دهیم.
وی به مزایده شهرداری در فروش اموال و مایملک خود اشاره کرد و ادامه داد: در کنار فروش این مایملک به صورت کارشناسی و دقیق، اولویت شهرداری باید بازگشایی معابر و مسیرهای اصلی شهر باشد.
انصاری از موافقت اعضای شورای شهر اردبیل با خرید زمین از تعاونی مسکن علوم پزشکی در جنب هواشناسی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: شهرداری این زمین را به عنوان ذخیره شهری خریداری و نگهداری می‌کند تا به موقع از این فضاها به نفع توسعه و تحول شهری استفاده کند.
وی به لغو قرارداد پروژه مشارکتی کمپ اقامتی شورابیل اشاره کرد و گفت: بعد از سال‌ها تأخیر و تعلل سرمایه‌گذار در اجرای این پروژه با سهم 65 درصدی سرمایه‌گذار و 35 درصدی شهرداری، شورای عالی سرمایه‌گذاری و شورای شهر تصمیم گرفت تا این قرارداد را ابطال کرده و نسبت به انتخاب سرمایه‌گذار جدید اقدام کند.
انصاری همچنین به موضوع تعیین تکلیف دکه‌ روزنامه‌ فروشی شریعتی اشاره کرد و افزود: ما معتقدیم باید فعالیت دکه‌های مطبوعاتی و روزنامه‌ فروشی براساس قرارداد شهرداری با صاحبان این دکه‌ها به صورت اجاره‌ای انجام شده و شهرداری حق و حقوق خود را از این محل به خوبی دریافت کند.
رئیس شورای شهر اردبیل اضافه کرد: صاحب دکه شهرداری است و افراد اجاره‌نشین در این مکان‌ها اجازه خرید و فروش دکه‌ها را ندارند و اگر به این کار غیرقانونی دست بزنند قطعا با رفتار متقابل شهرداری در حفظ حقوق شهروندان روبه‌رو خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امیدواریم مشکل به وجود آمده در خرید و فروش دکه‌ مطبوعاتی میدان شریعتی با تدبیر شهرداری اردبیل برطرف شده و بیش از هر زمان دیگر زمینه استفاده درست و بهینه از این فضاها فراهم آید.
انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99082920317
  • خبرنگار :