بخشدار مرکزی کاشمر:

۹۹ درصد روستاهای کاشمر از امکانات ورزشی برخوردار هستند

بخشدار مرکزی کاشمر گفت: به جز یک روستا تمامی روستاهای بخش مرکزی کاشمر از امکانات ورزشی مناسب و خانه ورزش روستایی برخوردار هستند.

سعید چیتی روز سه شنبه در مراسم تحویل تجهیزات ۱۰ خانه ورزش روستایی بخش مرکزی که در روستای فرح‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ۱۴ خانه ورزش روستایی و امسال ۱۰ خانه ورزش روستایی تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون فقط خانه ورزش یک روستا تجهیز نشده که آماده‌سازی می‌شود، بیان کرد: تا پایان سال جاری تمامی روستاهای بخش مرکزی دارای خانه ورزش روستایی خواهند شد.

بخشدار مرکزی کاشمر مطرح کرد: اعتبار تجهیزات ۱۰ خانه ورزشی که امروز تحویل داده می‌شود با کمک شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی، اداره کل ورزش و جوانان و اعتبارات دهیاری‌ها تأمین شده است.

وی تصریح کرد: پس از تأمین ساختمان مورد نیاز برای خانه‌های ورزش روستایی توسط بخشداری و دهیاران و شوراها برای تهیه وسایل هر خانه ورزش ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

چیتی گفت: خوشبختانه توسط جوانان روستایی استقبال بسیار خوبی از خانه‌های ورزش می‌شود، در حال حاضر روستایی ممرآباد دارای دو خانه ورزش روستایی است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون فقط در روستای قوچ پلنگ نتوانستیم فضای مناسبی را برای خانه ورزش روستایی تهیه کنیم، از وجود ۴ سالن ورزشی در چهار روستای فروتقه، فدافن، فرح‌آباد و حاجی‌آباد خبر داد و افزود: جمعیت ۲۵ روستای بخش مرکزی کاشمر ۴۸ هزار نفر است.

بخشدار مرکزی کاشمر اظهار کرد: در حال حاضر ۹۹ درصد روستاهای کاشمر از امکانات ورزشی مناسب و خانه ورزش روستایی برخوردار هستند.

در این مراسم فرماندار کاشمر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته جوانان روستایی در تمام ایام هفته می‌توانند از امکانات ورزشی استفاده کنند و تن سالمی را داشته باشند.

مسلم ساقی افزود: متاسفانه شهرستان کاشمر از نظر شیوع کرونا شرایط حادی دارد و وضعیت آن سیاه است، بر اساس اعلام آمار رسمی از سوی شبکه بهداشت و درمان شیوع کووید ۱۹ در سطح روستاها بسیار افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: باید بیش از گذشته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش برگزاری دورهمی‎ها تلاش نمود، از سویی با توجه به زمان برداشت گل زعفران و پاک کردن این محصول در منازل موجب شیوع بیشتر کرونا شده است.

فرماندار کاشمر بیان کرد: وظیفه داریم که در این شرایط محدودیت‌هایی را اعمال کنیم و از برگزاری برخی مراسم‌ها جلوگیری نماییم.

وی بیان کرد: امیدواریم از پیک سوم شیوع ویروس کرونا که در کاشمر فوق العاده صعودی شد، هر چه زودتر عبور کنیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99082013650
  • خبرنگار :