افتتاح ۹ زمین‌ بازی کودکان در مناطق سیل‌زده لرستان

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور از راه‌اندازی خانه‌های هلال در پل‌دختر خبر داد.

محمد گل‌فشان در مراسم افتتاح ۹ زمین‌بازی کودکان در مناطق سیل‌زده لرستان که امروز ۱۹ آبان‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف ایجاد فضاهای کافی برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در مناطق سیل‌زده اجرا شد.

وی تصریح کرد: سیل فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ به‌ویژه در شهرستان پل‌دختر که منطقه‌ای با استعداد حوادث شدید است خسارات و آسیب‌های زیادی به بار آورد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور خاطرنشان کرد: آنچه حائز اهمیت است سیل همدلی مردم نوع‌دوست سراسر کشور به‌ویژه جوانان، داوطلبان و امدادگران است که در این سیل به یاری مردم آسیب‌دیده منطقه شتافتند تا آلامی بر درد آنان باشند.

گل‌فشان اضافه کرد: این همدلی که در بین مردم ایران وجود دارد در دنیا بی‌نظیر و در سایه آموزه‌های دینی و مکتب اسلام حاصل‌شده است.

وی از راه‌اندازی خانه‌های هلال در پل‌دختر خبر داد و افزود: امسال خانه‌های هلال با هدف آموزش و فراگیری مردم و جوانان منطقه در نقاط مختلف شهرستان با امکانات حداقلی راه‌اندازی می‌شود و مردم باید نسبت به این امر توجه داشته باشند تا بتوان در حوادث، خسارات را به حداقل رساند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور بیان کرد: مطالبات مردم پل‌دختر در مرکز در راستای رفع و کاهش آن و دلگرمی مردم سیل‌زده پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۹ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99081912488
  • خبرنگار : 50176