طرح آمران سلامت با ارائه خدمات به بیش از ۱۱۴ هزار نفر در کرمان پایان یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طرح ملی آمران سلامت با ارائه خدمات بیش از ۱۱۴ هزار نفر در استان کرمان به کار خود پایان داد. 

"رضا فلاح" با اشاره به شیوع موج سوم اپیدمی کرونا  و اجرای طرح ملی آمران سلامت به مدت ۱۰ روز در سراسر استان بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان با برپایی ۱۸۰ پایگاه ثابت و سیار به بیش از ۱۱۴ هزار نفر خدمات بهداشتی و آموزشی ارائه کرده است. 

وی با اشاره به همکاری ۴۰۰ نفر از اعضای جوانان در اجرای این طرح افزود: ۴۷ هزار و ۱۵۷ عدد ماسک، یک هزار و ۱۰۳ لیتر مایع ضدعفونی کننده، ۹۰۰ بسته بهداشتی، ۴۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده در این طرح توزیع و مصرف شده است. 

فلاح با اشاره به همکاری خانه های هلال و سمن ها با جمعیت هلال احمر در جهت اجرای این طرح خاطرنشان کرد: بیش از ۶۹ میلیون تومان اقلام بهداشتی اهدایی توسط کمک های مردمی در پایگاه های سلامت توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه طرح آمران سلامت از پنجم لغایت پانزدهم آبان ماه در استان کرمان اجرا شده است، گفت: پایگاه های طرح آمران سلامت در اماکن شلوغ شهرها مثل فروشگاه های بزرگ، ورودی ترمینال های مسافربری، راه آهن، میادین اصلی شهر و سایر مکان های پر رفت و آمد برپا شدند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99081610010
  • خبرنگار : 50187