پورابراهیمی:

اقدام وقیحانه رئیس جمهور فرانسه بی پاسخ نمی ماند

دکتر محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پیام تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم محمد مصطفی گفت دشمنان اسلام نمیتوانند نور هدایت و رحمت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) را خاموش کنند.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

               《به نام خدا》

هفته مبارک وحدت، یادگار هوشمندانه و ارزشمند معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فصل‌ الخطاب و حجتی است که با انوار درخشان خود، هم روشنگر و راهنمای مسیر مسلمانان جهان است و هم بر چهره کریه دشمنان کینه‌ توز و قسم خورده دین مبین اسلام راه می‌بندد.

هفته وحدت پیام آور این است که مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می گیرند.

اکنون جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری به بازگشت به سیره نبوی و تحکیم و تقویت برادری و دوستی، نیاز دارد.

متاسفانه یکبارِ دیگر توهینِ نشریه‌ای فرانسوی با افکار فاسد و ضد بشری  به ساحت مقدس آخرین و بهترین رسول رحمت، امین وحی و مردم ، پیامبر صلح و دوستی، مظهر اخلاق و مهرورزی حضرت محمد مصطفی(ص)، قلب انسانهای آزاده و بیدار را جریحه دار کرد .

اهانت به پیامبر اسلام (ص) این عصاره ی خوبی ها و فضائل و اخلاق، بی حرمتی به همه ی ارزشهای انسانی و اخلاقی و تمامی پیامبران الهی(ع) و انسانهای وارسته و پاک است، بی شک این اهانتها برنامه ریزی شده و در راستای طرح هراس از اسلام و ارائه چهره ی غیر واقعی از اسلام رحمانی و هدایت گر است .

امّا بُهت آورتر از آن حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام موهن و توهین آمیز است که با طرحِ ادعای دروغین ، مبنی بر تلاش اسلام گرایان برای تغییر قانون اساسی فرانسه که از دلها و ذهن های فاسد نشات میگیرد، نه تنها خدشه ای به چهره ی نورانی پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) وارد نخواهد کرد بلکه به مانند دسیسه های گذشته، دشمنانِ اسلام ، رسوای عالم خواهند شد.

دشمنان اسلام بدانند نور هدایت و رحمت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) خاموش شدنی نیست.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق(ع) و دعوت مسلمانان به وحدت و خویشتن داری اعلام میدارم در کنار مردم مسلمان ایران و جهان و مجاهدان و فدائیان بیشمار پیامبر اسلام (ص) و غیرتمندانِ دین مدارِجوامع بشری با محکومیت شدید این اقدام توهین آمیز، از وزارت امور خارجه درخواست می نمایم که با جدیت برخورد با این اقدام وقیحانه را پیگیری کرده و ضمن احضار سفیر فرانسه اعتراض مردم ایران و آزادی خواهان جهان را به گوش حامیانِ این افراد غیرمنطقی و تفرقه آفرین و ظالم به آزادی بیان برساند .

محمدرضا پورابراهیمی

نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

  • یکشنبه/ ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99081106989
  • خبرنگار :

برچسب‌ها