به گزارش ایسنا، کتاب «ارتباطات رسانهای در عمل» به قلم جودیث ریجوی و ترجمه مهدخت بروجردی علوی و علی فرقانی ترجمه شده که توسط دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها به صورت آنلاین منتشر شده است.
در بخشی از مقدمه چاپ دوم این کتاب آمده است:
«ارتباط روابطعمومیها با رسانهها، سهلی است ممتنع؛ درحالی که کارکردهای هریک از دو نهاد رسانه و روابطعمومی، بهتنهایی قابل درک و تعریف شدن است. چگونگی تعامل آنها نوعی از پیچیدگی را بر این رابطه حکمفرما میسازد که حل آن در گرو دانش و تجربه توأمان و شناخت کامل ویژگیهای هر دو نهاد است.»
انتهای پیام