استاندار یزد در حوزه پدافند غیرعامل کشور برتر شد

‌استاندار یزد به لحاظ بخاطر اقدامات ارزنده و مدیریت راهبردی در شورای پدافند غیر عامل استان و ارتقاء پایداری و تاب‌آوری مراکز حساس و مهم استان و اهتمام به مصون‌سازی زیرساخت‌ها و مراکز ثقل در برابر تهدیدات خصمانه در شرایط اضطرار به عنوان استاندار برتر در حوزه پدافند غیرعامل کشور انتخاب شد.

ظهر امروز در نشست پدافند غیرعامل کشور به ریاست «رحمانی فضلی» وزیر کشور و با حضور سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور که به صورت ویدیو کنفرانسی در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، از «محمدعلی طالبی» به‌ عنوان استاندار برتر در حوزه پدافند غیر عامل کشور تجلیل شد.

مراسم تقدیر حضوری از استاندار یزد با توجه به اقدامات ارزنده و مدیریت راهبردی وی در شورای پدافند غیرعامل استان و ارتقا پایداری و تاب آوری مراکز حساس و مهم استان و اهتمام به مصون سازی زیرساخت‌ها و مراکز ثقل در برابر تهدیدات خصمانه در شرایط اضطرار، ‌با اهدای لوح تقدیر توسط سردار «محمدعلی مطیعی» معاون انرژی و آب سازمان پدافند غیرعامل کشور انجام شد.

در این نشست علاوه بر استاندار یزد، از استانداران زنجان، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان و همچنین پنج مدیر کل پدافند غیر عامل و سه معاون وزیر نیز تجلیل شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99080502689
  • خبرنگار : 50214