رتبه دوم استان سمنان در طرح نذر قربانی

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از قرارگیری استان سمنان در رتبه دوم در بین استان‌های کشور، در طرح نذر قربانی امسال خبر داد و گفت: استان سمنان در هفت شاخص بررسی‌شده حائز رتبه‌های برتر شده است.

محمد قوسی، قائم‌مقام کمیته امداد استان 27 مهرماه از ارزیابی استان‌های کشور در هفت شاخص خبر داد و اظهار کرد: استان سمنان امسال در نذر قربانی نسبت به سال گذشته ۱۴۱ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در عید قربان سال جاری دو هزار و ۵۰۰ رأس دام با اعتبار پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ذبح و بین نیازمندان توزیع‌شده، تصریح کرد: مجموع مشارکت مردم استان سمنان در عید قربان سال گذشته دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که بر این اساس استان سمنان در این شاخص شاهد رشد ۱۴۱ درصدی بوده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان به رتبه‌ها و شاخص‌های عملکردی استان سمنان در نذر قربان سال جاری اشاره کرد و گفت: این استان موفق به کسب  شاخص مالی با  ۷۱ درصد رشد، تحقق برنامه‌ها با ۹۰ درصد رشد و در توزیع بسته‌های حمایتی با رشد ۹۷ درصدی روبرو بوده است.

قوسی از رشد 84 درصدی این استان در شاخص همکاری مؤسسات خیریه خبر داد و خاطرنشان کرد: استان سمنان به نسبت جمعیت همواره در امور خیریه از استان‌های پیشتاز در کشور بوده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99072719575
  • خبرنگار :