فرمانده انتظامی فریدونکنار خبر داد

انهدام باند سارقان خودرو در فریدونکنار

فرمانده انتظامی فریدونکنار از انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

حسن هاشم پور اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در سطح شهرستان و همجوار موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی، تخصصی و گشت زنی های هدفمند، سارق حرفه ای خودرو را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۹ فقره سرقت خودرو و۱۱فقره سرقت داخل خودرو با همدستی۷ متهم دیگر اعتراف کرد که ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی، ۷ سارق دیگر این پرونده را دستگیر کردند.

هاشم پور با اشاره به اینکه از محل اختفای متهمان ۹دستگاه خودرو سرقتی، ۱۱ قطعه و مدارک سرقتی خودرو کشف شد، بیان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار با تاکید بر اینکه اشیای قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی خود را در داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهید، گفت: قرار دادن این اشیا در منظر دید برای سارقان وسوسه انگیز خواهند بود .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی به شهروندان توصیه کرد: از پارک خودروهای خود در مکان های خلوت اجتناب و آن را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۲۳:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99072015145
  • خبرنگار :