ستاری: گلستان نیازمند شتاب بیشتر در حوزه دانش بنیان است

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به حرکت رو به جلو حوزه دانش‌بنیان در استان گلستان، گفت: باید با همت مسئولان، حرکت بخش دانش‌بنیان در گلستان شتاب بیشتری بگیرد.

سورنا ستاری صبح امروز در حاشیه مراسم واگذاری اراضی پارک علم و فناوری استان گلستان به واحدهای فناور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند توسعه بخش دانش‌بنیان در گلستان رو به جلو بوده اما با توجه به پتانسیل‌های این استان، شتاب لازم را ندارد و باید فرهنگ عمومی نسبت به این موضوع در استان ساری و جاری شود.

وی بیان کرد: امیدواریم بعد از این سفر حرکت استان در این حوزه با سرعت خیلی بیشتری ادامه پیدا کند و شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب به ۵۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور در حال فعالیت هستند. اتفاقات خوبی در حوزه دانش‌بنیان در کشور اتفاق افتاده که می‌توان اثرات آن را در جامعه مشاهده کرد.

به گزارش ایسنا، رونمایی از نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور، امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی مرکز نوآوری صنایع خلاق گلستان، آغاز به کار عملیات عمرانی کارخانه نوآوری گنبدکاووس، افتتاح مرکز نوآوری بندر ترکمن، افتتاح صندوق پژوهش و فناوری استان و بازدید از روند تکمیل بزرگترین مجتمع نوآوری استان در دانشگاه منابع طبیعی گرگان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه ستاری به گلستان است.

  • شنبه/ ۱۹ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99071913549
  • خبرنگار :