در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل محقق شد؛

توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی در بین مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: ۴۰۰۰ بسته معیشتی شامل کالاهای اساسی در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و نیازمندان زنجانی توزیع شد.

هدایت صفری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اجرای طرح «اطعام حسینی» در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل در راستای کمک به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، اظهار کرد: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل، ۴۰۰۰ بسته گوشت نذری با تعامل و هم‌افزایی با حسینیه اعظم زنجان در میان مددجویان زنجانی در آستانه اربعین حسینی توزیع شد.

وی افزود: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۱۸ هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و اقشار نیازمند زنجانی و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی تهیه و توزیع‌ شده است.

این مسئول با بیان اینکه از دهه اول ماه محرم با مشارکت و هم‌افزایی خیرین و مراکز نیکوکاری در راستای تامین بخشی از مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند، ۳۵ هزار و ۶۰۵ بسته‌ معیشتی بیش از ۴۷ میلیارد ریال در قالب طرح «احسان حسینی» توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به نیازمندان زنجانی اهدا شد، تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، حبوبات، سویا، رب گوجه‌فرنگی، گوشت و ماکارونی بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، با اشاره به رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی در روند قربانی و توزیع گوشت‌های نذری، ادامه داد: در بسته‌بندی و توزیع اقلام معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت به‌ویژه گوشت نذری، علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توصیه‌های پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس توسط مددکاران خانواده به جامعه هدف یادآوری می‌شود.

صفری در رابطه با طرح پویش همبازی، خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار زنجانی از ابتدای آغاز اجرای طرح پویش هم‌بازی، ۲۸ میلیارد ریال برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند استان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99071511453
  • خبرنگار : 50167