کسب مقام سوم تیم دوومیدانی بانوان پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور

سرمربی تیم دوومیدانی بانوان پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از کسب مقام سوم این تیم در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور با ثبت چند رکورد ملی خبر داد.

حمیده جوان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در مرحله سوم و پایانی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان، ورزشکاران تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد ۴ طلا، ۱۰ نقره و ۶ برنز کسب کردند.

وی ادامه داد: در مجموع سه مرحله تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۷۰۴ امتیاز قهرمان و دانشگاه آزاد اسلامی با ۶۱۵ امتیاز نایب قهرمان شد. تیم ما هم با ۵۷۹ امتیاز به مقام سوم دست یافت.

جوان با بیان اینکه در مرحله سوم ورزشکاران ما چند رکورد را ارتقا دادند، تصریح کرد: در ۸۰۰ متر حدیثه رئوف رکورد ملی رده سنی نوجوانان را با ثبت زمان ۲:۱۵.۹۳ دقیقه جابجا کرد و سوم شد. مهسا میرزا نطبیبی سومین بار در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور در پرش با نیزه رکورد ملی را شکست، در این مسابقه میرزا طبیبی با ثبت رکورد ۴.۰۲ متر ضمن کسب مدال طلا رکورد ملی و باشگاهی رده سنی بزرگسالان را بهبود بخشید.

وی اضافه کرد: در ۳۰۰۰ متر با مانع فاطمه سیما شادکام با زمان ۱۱:۲۳.۵۶ دقیقه نایب قهرمان شد و رکورد ملی رده سنی جوانان را بهبود بخشید. در ماده هفتگانه فاطمه محیطی‌زاده با کسب ۴۳۶۹ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست. در پرتاب چکش زهرا عرب رستمی با پرتابی به میزان ۵۷.۳۳ متر ضمن کسب مدال طلا رکورد ملی خود را ارتقا داد.

سرمربی تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد خاطرنشان کرد: ورزشکاران تیم ما در مراحل قبلی نیز چندین رکورد ملی را ارتقا دادند.

جوان بیان کرد: با توجه به اینکه نخستین سال حضور تیم ما در لیگ بانوان بود از کسب مقام سوم راضی هستیم.

وی تاکید کرد: دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خیلی برای تیم ما خیلی زحمت کشیده و شرایط خوبی فراهم کرده است. همچنین هیات دوومیدانی لرستان نیز تلاش زیادی در این مدت داشته است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99071410134
  • خبرنگار :