در جلسه اول باشگاه مقاله‌خوانی کانون نجوم صورت می گیرد؛

آموزش نحوه سرچ و خواندن مقالات و آشنایی با باشگاه مقاله خوانی

کانون نجوم دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حمایت علمی گروه بین‌المللی آیوتا خاورمیانه ، جلسه اول باشگاه مقاله‌خوانی را با موضوع "آموزش نحوه سرچ و خواندن مقالات و آشنایی با باشگاه" را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، باشگاه‌ مقاله‌خوانی، ایده‌ای در راستای ترویج مطالعه مقالات علمی در سطوح مختلف علم نجوم و استخراج و بیان ساده‌ی مفاهیم مفید و گنجانده شده در آن‌ها است. همچنین در ادامه، شکل‌گیری پرسش و پاسخ و بحث‌های مفید که به یادگیری می‌انجامد، جزو اهداف این باشگاه تعریف شده است.

مخاطبان این باشگاه‌، افراد بالای ۱۶سال و دارای سطح مقدماتی از اطلاعات نجومی و فیزیکی خواهند بود. افراد پس از عضویت در باشگاه می‌توانند مقاله‌ای با موضوع و در سطح علمی دل‌خواه خود انتخاب و شروع به مطالعه آن کنند. باشگاه به صورت ماهانه برگزار شده و اطلاعات و جزئیات جلسات از طریق گروه تلگرامی باشگاه در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. در هر جلسه، افراد متخصص و آگاه در زمینه موضوع مقالات نیز به صورت مدعو حضور خواهند داشت.

"تنوع مقالات علمی در حوزه نجوم"،"نحوه جستجو و بانک‌های مقالات"،"سنجش سطح مقالات"،"انتخاب مقاله مناسب""نحوه خواندن مقالات و خلاصه نویسی" و"نحوه ارائه و ساختن پاورپوینت" از جمله مباحث جلسه اول باشگاه کتابخوانی است.

 این جلسه با سخنرانی آتیلا پرو (رییس آیوتا خاورمیانه) همراه با ارائه مقاله با موضوع سیارات فراخورشیدی، توسط جناب آقای احسان پاکی( کارشناس عمران و پژوهشگر آیوتا خاورمیانه)، روز پنجشنبه، دهم مهرماه، ساعت ۱۸-۱۶ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان جهت  کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در سایت کانون نجوم می توانند به لینک https://b2n.ir/431306 مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 99070705151
  • خبرنگار :