کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران 

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۱۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سیدموسی حسینی، گفت: به منظور برقراری امنیت اجتماعی و باهدف پیشگیری از ورود و عرضه مواد مخدر در سطح استان، طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان به اجرا در آمد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و انهدام ۴ باند قاچاق مواد مخدر در طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان شدند.

سرهنگ حسینی از توقیف ۶ خودروی حامل مواد مخدر در اجرای این طرح خبر داد و اظهار کرد: در ادامه اجرای این طرح ماموران با شناسایی ۲۲۰ خرده فروش مواد مخدر در سطح استان با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، در عملیات های ضربتی این افراد را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه از کشف ۱۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی آلات استعمال مواد مخدر در این طرح خبر داد و گفت: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

حسینی در ادامه با اثرات ناشی از مصرف مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و گفت: اعتیاد به مواد مخدر قدرت تفکر، خلاقیت، توان و کوشش و سازندگی را از افراد می زداید و ویرانگری های حاصل از آن زمینه ساز سقوط بسیاری از ارزش ها و هنجارهای فرهنگی و اخلاقی در جامعه است.

وی با تاکید بر همکاری مردم و دستگاه های اجرایی در برقراری نظم و امنیت عمومی، اذعان داشت: تعامل و مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی با پلیس در ارتقاء امنیت، نقش موثری در توسعه جامعه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه از مردم خواست با ارائه پیشنهادات سازنده خود پلیس از طریق دفتر نظارت همگانی پلیس با شماره ۱۹۷ پلیس را در اجرای ماموریت برقراری نظم و امنیت یاری دهند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99062620176
  • خبرنگار :