استاندار:

تمهیدات بهداشتی در شعب زنجان و طارم رعایت شده است

استاندار زنجان گفت: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۳۱۹ شعبه اخد رای در شهرستان‌های زنجان و طارم اندیشیده شده است.

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز (۲۱ شهریور) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از مصادیق اتحاد و وحدت، مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای است، اظهار کرد: زنجانی‌ها امروز نیز همانند گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات کارشکنی‌های دشمنان را نقشه برآب خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: زنجانی‌ها همیشه در همه برهه‌ها در عرصه ،حضور پرشور داشتند و همواره نرخ مشارکت بالایی را ثبت کرده‌اند.

این مسئول، با بیان اینکه مردم زنجان ولایی هستند و امروز هم، حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد، تصریح کرد: یکی از مصادیق اتحاد و وحدت، مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای است و امروز زنجانی‌ها با حضور پرشور خود در انتخابات نمی‌گذارند دشمن به اهداف شوم و استکباری خود برسد.

استاندار زنجان با اشاره به شرایط کرونایی موجود، ادامه داد: تمهیداتی براساس پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در ۱۳۹ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های زنجان و طارم اندیشیده شده است.

حقیقی با بیان اینکه همه شعبات اخذ رای، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های زنجان و طارم ضدعفونی شده‌ و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است، اظهار کرد: قابل ذکر است همه ناظران بهداشتی در شعبات اخذ رای حضور دارند.

وی در رابطه با میزان مشارکت مردم در مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم، افزود: میزان مشارکت مردم در مرحله نخست یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم به ترتیب ۳۸.۱۹ درصد و ۵۲.۴۹ درصد بود.

این مسئول واجدان شرایط رأی دادن در شهرستان زنجان را ۴۰۳ هزار و ۱۱۰ نفر اعلام و تصریح کرد: در شهرستان طارم نیز ۳۵ هزار و ۵۷۷ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.  

استاندار زنجان، با بیان اینکه امروز دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، خودکار شخصی نیز همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99062115779
  • خبرنگار : 50167