3000 پلیس امنیت انتخابات کرمانشاه را تامین می‌کنند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو، گفت: حدود سه هزار نیروی پلیس این وظیفه مهم را برعهده دارند.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: این مرحله از انتخابات قرار است در شهرستانهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو برگزار می شود که پلیس با استقرار نیروهایش امنیت این رویداد مهم را به صورت کامل فراهم می کند.

 جاویدان تصریح کرد: پلیس ضمن رعایت اصل بی طرفی، با کسانی که قصد ایجاد تنش و نا امنی در امر انتخابات را داشته باشند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: تأمین امنیت انتخابات از جمله ماموریت های مهم و حساس پلیس است و همه همکاران با برنامه ریزی دقیق و منسجم برای رسیدن به این مهم تلاش خواهند کرد تا انتخاباتی سالم و در شأن جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت وجود امنیت در زمان برگزاری انتخابات، اظهار کرد: بدون شک احساس امنیت در جریان برگزاری انتخابات، مشارکت مردم را افزایش خواهد داد و خلاف آن نیز بر حضور پرشور مردم تاثیر منفی خواهد داشت.

 جاویدان یادآور شد: در دور اول انتخابات که اسفند سال گذشته برگزار شد پلیس کرمانشاه یکی از امن ترین فضاها را برای حضور پرشور مردم فراهم کرد و به یاری خداوند همین روند را در دور دوم نیز تکرار خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99062015213
  • خبرنگار :