رئیس شرکت برق ناحیه شهرستان:

۷ پروژه برق رسانی روستایی شهرستان کهگیلویه در دست اجراست

رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه از در دست اجرا بودن هفت پروژه برق رسانی روستایی در این شهرستان خبر داد.

"مهرداد تابش نژاد" با بیان این مطلب افزود: هفت پروژه برق رسانی روستایی با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال هم اکنون در شهرستان کهگیلویه در دست اجراست.
وی با تشریح شرایط کنونی اجرای این پروژه ها، اظهار کرد: از مجموع این هفت پروژه، یک پروژه برق رسانی روستایی با شبکه به روستای "دره گرده" با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیون تومان است.
رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه تصریح کرد: ۶ پروژه دیگر نیز در قالب اصلاحیه، توسعه، احداث و روشنایی معابر روستایی بوده که در این شهرستان بصورت پراکنده اجرا خواهد شد.
تابش نژاد اصلاحیه سیم به کابل، توسعه و احداث پراکنده شبکه های برق روستایی و اصلاحیه کاهش تلفات نرخ انرژی را مهمترین قالب های پروژه های در دست اجرا عنوان و خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این پروژه ها بخشی از مشکلات کنونی شبکه های برق در بخش های افت ولتاژ و نوسانات رفع می شود.
وی بیان کرد: بیش از ۲ هزار خانوار روستایی در زمان بهره برداری از این هفت پروژه در بخش برق خانگی با مشکلات کمتری در آینده رو به رو خواهند شد و البته به همکاری مشترکین برق روستایی در زمان اجرای پروژه ها نیازمند هستیم.
رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه پراکندگی روستایی، سخت گذری، نبود محورهای مواصلاتی مناسب برای اجرای پروژه ها و وجود برخی معارضات محلی را از مهمترین مشکلات کنونی در حوزه برق رسانی روستایی برشمرد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، این استان دارای یک هزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است که حدود ۷۰۰ روستای آن بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد و بیش از ۳۰۰ روستا در شهرستان کهگیلویه واقع شده است.
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99061712599
  • خبرنگار : 50311