غیبت ۴ عضو شورا مانع بررسی استعفای شهردار خرم‌آباد؛

رئیس شورا: شهردار گفت نمی‌تواند کار کند/ آسایش ما را گرفته‌اند

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: وابستگان شهرداری و مدیریت شهری آسایش ما را گرفته‌اند.

رستم کوشکی در یک‌صد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که امروز ۱۶ شهریورماه قرار بود استعفای شهردار بررسی شود به علت غیبت چهار عضو شورا، جلسه از حدنصاب خارج شد و پس از این موضوع، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر ما پر از ظرفیت است و تهدید هم داریم، تهدید ما هستیم که نمی‌توانیم مدیریت کنیم و درست ارتباط بگیریم.

وی تأکید کرد: مطمئن باشید اعضای شورای شهر اگر به این درجه از آگاهی برسند که شهردار باشد یا نباشد، کوچک‌ترین ناراحتی، عقده، نگرانی و تعصب خاصی به این موضوع ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در خصوص اینکه گفته شده شهردار استعفا نداده، بیان کرد: شهردار قرار بود استیضاح شود اما چون به گفته خودش یک‌بار در اندیمشک استیضاح شده گفت به من فرصت کوتاهی بدهید و ما نیز با این پیشنهاد موافقت کردیم و فرصت یک‌ماهه دادیم ولی بعد استعفا کرد. خود شهردار گفت که نمی‌تواند کار کند، اجازه بدهیم که برود و نامه استعفا موجود است.

کوشکی خاطرنشان کرد: بعضی‌ها می‌خواهند از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببرند که به اجماع برسند و یک شخص بهتر از مدیریت کنونی را به‌عنوان شهردار انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: چندین بار به شهردار فرصت دادیم، خواهش کردیم آقای شهردار از ظرفیت خود و نیروهای‌تان و همه آنان که می‌توانند به شرکت کمک کنند استفاده کنید بلکه تحول در شهر ایجاد شود تا مردم راضی باشند.

کوشکی گفت: خودم عصر یک روز در سطح شهر گشتم و مشکلات زیادی دیدم که اگر همه شما آن‌ها را ببینید متوجه چالش‌های شهری خواهید شد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد تأکید کرد: آیا این پسندیده است که ما در آسایش زندگی کنیم اما کارگر شهرداری هشت ماه حقوق نگیرد و بیمه نداشته باشد.

وی با بیان اینکه یک‌ماه است که زندگی نداریم و وابستگان شهردار و مدیریت شهری آسایش ما را گرفته‌اند، افزود: لحظه‌شماری می‌کنم این چند ماه شورا تمام شود و خداحافظی کنیم، چون اجازه نمی‌دهند تصمیم‌گیری کنیم و نمی‌دانم این چه مدیریتی است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99061612081
  • خبرنگار :